7 Nisan 2010 Çarşamba


7.Nisan.2010

Soldaki resimde Faulkner'ı görüyoruz. Kendisinin kitabında on dokuzuncu bölüme geldim. Kitaptaki olaylar beni geriyor gerçekten, yani o bakımdan kitap çok başarılı. Temple Popeye tarafından tecavüze uğradı ve bir geneleve satıldı!! Ama suç Goodwin'in üstüne atıldı. Ruby yardım istemek üzere Horace'ın (avukat Benbow) yanına gitti. Goodwin ise hapiste kalmayı tercih ediyor. Bu arada Gowan Temple'la partiye gitmeden önceki gece Horace'ın kız kardeşine evlenme teklif etmiş. 130. sayfada falanım ama bugün bu kitabı bitirmek istiyorum. Akşama okula gidicem ve yeni bir kitap almak istiyorum.

Biraz önce de "The Hours" diye bir film izledim. 2003 yapımı. Meryl Streep, Nicole Kidman ve Julianne Moore oynuyor. Filmde Virginia Woolf'ı Nicole Kidman oynuyormuş, bunu film bitip de oyuncuların isimleri yazana kadar anlayamadım, o kadar değiştirmişler ki onu. Filmi pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim, intihara eğilimli insanlarla ilgiliydi, dolayısıyla da biraz iç karartıcıydı.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...