22 Mayıs 2010 Cumartesi

Yetenekli Bay Ripley

Yeni bir kitaba başladım. Patricia Highsmith'in "Yetenekli Bay Ripley"i. 300 sayfalık bir kitap, filmini izlemiştim, kitabı da oldukça güzel. Şu an 50. sayfa civarındayım - kitap 300 sayfa- ve Ripley'in geçmişini öğreniyoruz, filmde Matt Damon tarafından oldukça başarılı canlandırılmıştı onun içe dönük tuhaflığı ve kitapta da bunu görüyoruz, aslında filmde çok antipatik bir tipti ama geçmişini öğrenince onun için üzüldüm, annesi ve babası o küçükken ölmüş ve onu hiç sevmeyen teyzesi tarafından büyütülmüş. Bu arada bu kitap 3 serilik bir dizinin ilk kitabı ve 1977 yılında serinin ilk 2 kitabı "The American Friend" ismiyle filme alınmış, burada onu Dennis Hopper canlandırmış. O filmi de listeme aldım. Buarada bugün de "Vertigo" ve "Last Night" filmlerini izledim, Last Night kötüydü ama Vertigo güzeldi.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...