14 Haziran 2010 Pazartesi

,
Haftasonu bir kaç film seyrettim; biri Lars Von Trier'in Anti-Christ (Deccal)'i.. Berbat bir filmdi, Willem Dafoe oynuyordu, onu severim ama filme dayanamadım, ne korku filmi ne psikolojik.. Haftasonu gazetede okuduğum filmin kritiğinde ise pek beğenilmese de yine de Lars Von Trier'in başyapıtı olarak kabul edilmiş film. Aynı yazıda filmin kadınları aşağıladığı için protesto edildiğinden bahsediliyordu ki bu kısmı da hiç anlamadım! Herneyse, gelelim diğer izlediğim filmlere. The Brood'dan sonra sıra diğer Cronenberg filmlerine gelmişti. Anti-Christ'ten sonra Videodrome'u seyrettim, biraz enteresandı ama yine de pek beğenmedim. Ertesi gün (yani dün) de yüksek puanlı diğer bir Cronenberg filmi olan Dead Ringers'ı seyrettim. O da ilginçti, imdb'den okuduğuma göre film 20 ödül kazanmış ama o derece beğenmedim. Bu arada ikizlerin ikisini birden canlandıran Jeremy Irons çok iyiydi. Nedense hep bu tür rollerde oynuyor. Cronenberg'in izlemeyi düşündüğüm diğer bir filmi olan Madam Butterfly'da da kendisi oynuyor. Bu arada Eski Hastalık'ta oldukça ilerledim, değişik. Yine de okuduğum Reşat Nuri Güntekin eserleri arasında Çalıkuşu ve Dudaktan Kalbe'yi daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bir eski İstanbul resmini görüyoruz, adresi http://www.mimarizm.com/V_Images/2009/Kentin_Tozu/beyoglu/beyoglu1up.jpg

2 yorum:

  1. YORUMLARINIZ ÇOK GÜZEL
    KİMSİNİZ BİZE KENDİNİZİ TANITIR MISINIZ? MESELA KEDİZ VARMI
    BİRAZ DA GENEL SOSYAL YORUMLAR KÜLTÜR YORUMLARI YAZARMISINIZ
    SAYGILAR

    YanıtlaSil
  2. Hakkımda bölümüne bakınız... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...