5 Haziran 2010 Cumartesi

Ripley Karanlıkta'yı dün bitirdim. Serinin bir sonraki kitabı Ripley'in Oyunu, kütüphanede yok, ben de internetten bulup sipariş ettim. Dördüncü kitap olan Ripley'in Takipçisi'ni ise ne kütüphanede ne de internette bulabildim. Son kitap Suyun altında: Bir Ripley kitabı kütüphanede var. Bu arada Ripley Karanlkta ve Ripley'in Oyunu'nun filmlerini indiriyorum internetten. Gelelim kitaba; son 100 sayfada Tom, Bernard'ı arıyor, bunun için Salzburg'a gidiyor, bu arada ressam Derwatt'ın ortadan kaybolmasını garipseyen polisler için de bir hikaye uydurmaya çalışıyor. Bir de Murchison'un karısını idare etmek zorunda kalıyor. Beranrd intihar edince onun cesedini yakarak Derwatt'a ait olduğunu iddia ediyor, Bernard'ın da ortadan kayboluşunu -kendisinin günlüklerinde yazdıklarının da yardımıyla- nehire atlayıp intihar etmiş olabileceğine bağlıyor, hikaye polis tarafından da kabul görüyor ve Ripley -kitabın sonunda kendisi hala tedirgin de olsa- bu olaydan da sıyırmış oluyor. Son 100 sayfadaki Bernard takibi pek merak uyandırıcı olmasa da güzel bir kitaptı...

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...