30 Ağustos 2010 Pazartesi

Inception: Başlangıç


Sonunda Başlangıç filmini ben de seyrettim, gerçekten çok güzeldi. İnsan zihnini konu alan veya az da olsa buna değinen filmleri seviyorum. Bu filmde de bilinçaltı ve rüyalardan bahsedilmişti. Açıkçası film biraz karışıktı, tamamen açıklanmamış kısımlar vardı ama bence tamamen anlaşılması da gerekmiyor, ben filmi izlediğim sırada hissettiklerim ve filmin bana verdiği ilhamla ilgileniyorum. Zaten eminim kısa süre sonra bu filmin de romanı çıkar. Bu arada film bence çok romantikti, Cobb'un karısı Mal'ın takıntısı ve sürekli rüya aleminde kalmak istemesi... Yalnız filmde çok fazla aksiyon vardı bence, daha az olsa daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum, yani rüya mistisizmi daha çok öne çıkarılsaydı, rüyaların o sisli puslu atmosferi daha çok vurgulansaydı. Bu sisli puslu atmosfer Cobb'un karısı Mal ile birlikte inşa ettikleri o en alt katmandaki kısımda vardı. 148 dakika olan film o kadar sürükleyici ve heyecanlıydı ki bana çok kısa geldi. Herkese tavsiye ederim bu filmi. Imdb'de 9.1 puanla 4. sırada.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...