15 Ağustos 2010 Pazar

Önce Ayşe Kulin'in Sevdalinka'sını okumayı denedim, hemen hemen yarısına yaklaşmıştım ama sonra Sırp vahşetini anlatan bu kitabı okumanın beni üzdüğünü ve kötü hissettirdiğini fark ettiğim için devam etmemeye karar verdim, Ayşe Kulin her zamanki gibi çok güzel yazmıştı ama bitirmemek benim için daha iyi olacaktı... Sonra Hemingway'in en iyi kiatplarından biri olan "Güneş De Doğar"a başladım ama onun da 100. sayfasına yaklaşmışken (216 sayfaydı tamamı sanırım) oldukça zor okumakta olduğumdan onu da bırakmaya karar verdim... Beğendiğim bir kitabı oldukça hızlı okuyabiliyorum ama beni çekmeyen kitaplar çok yavaş gidiyor. Yarın bir aksilik olmazsa kütüphaneye gidip yeni bir şeyler bakacağım, zaten oradan yararlanabileceğim süre de hızla azalıyor.

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...