30 Kasım 2011 Çarşamba

Vampir Öpücükleri- Kan Akrabaları


Bir kaç ay önce Renkli Kitap Güngör'den hediye kazanmıştım, hediyem Tokyopop'tan Vampir Öpücükleri manga serisinin ilk kitabı Kan Akrabaları'ydı. İlk defa manga okudum. Konusundan bahsedersek, Raven Madison, Dullsville Koleji'ne giden gotik bir genç kızdır, erkek arkadaşı Alexander Sterling isminde yakışıklı bir vampirdir. Alexander, Raven'ı öyle çok sevmektedir ki onun yanındayken iç güdülerine engel olması çok da zor olmaz. Mutlu çift hayatlarına devam ederken bir gün Alexander'in kendisi gibi olmayan akrabaları büyükannelerinin mirası olan ölümsüzlük kanı içeren şişeleri aramak üzere ortaya çıkarlar. Onlarla tatsız bir şekilde tanışan Raven ise bir de onunla aynı okula kayıt olduklarını görünce ne yapacağını şaşırır. Bu tehlikeli yakınlaşmada en büyük koruyucusu Alexander olacaktır. Bu sayıda pek görmesek de Raven'ın en yakın arkadaşı Becky Miller'dır ve ilerleyen sayılarda hikayeye dahil olacaktır. Bir iki saatte okuyabileceğiniz hoş bir mangaydı, gotik Raven'ın çizimleri gerçekten hoştu. Manga severlere, özellikle romantik vampir hiyayelerine meraklılara tavsiye olunur:)

4 yorum:

  1. Keyifli bir kitaba benziyor. Bazen böyle kolay okunan, akan kitapları seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim Eren!

    YanıtlaSil
  3. Evet aynen, rahatlatıyor insanı:)

    YanıtlaSil
  4. Evet çok beğendim gerçekten Güngör, özellikle çizimler çok hoştu, tekrar teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...