25 Haziran 2012 Pazartesi

Another


2012 yapımı gerilim türünde bu anime 1998 yılında geçen bir olayı anlatıyor. Koichi, babasının iş için Hindistan'a gitmesinden dolayı 9. sınıfı büyük annesi ve büyük babasının yanında Kuzey Lisesi'nde okumak üzere Yomiyama'ya gelir. Okula rahatsızlığından dolayı biraz geç başlamıştır. Ancak sınıfta bir gariplik olduğunu fark eder, herkes ondan bir şeyler saklamaya çalışmaktadır. Bir kişi hariç; Misaki Mei. Sınıf arkadaşları ona da farklı davranmaktadır. Bu da Misaki Mei ve Koichi'yi yaklaştırır. Böylece Kouichi, Mei'den gerçeği öğrenir. Bir bir lanettir, sınıf arkadaşları veya onun akrabaları bir şekilde kötü olaylar sonucu ölmektedirler. Bu laneti yok etmenin ise bir tek yolu vardır...

12 bölümlük bu gerilim serisi ilk bir kaç bölüm iyi başlamıştı ama sonra kötü devam etti, yer yer fazla kanlı ve vahşi buldum doğrusu, bir de konu bir yere bağlanmadı. Son bölümde konuyu bir yere bağlasalar daha iyi olurdu. Benim puanım 10 üzerinden 5,5:) Ben çok beğenmesem de bu animenin bepenenleri çok. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim, bu animenin çizimlerini son derece başarılı buldum, çizimden 10 tam puan veriyorum Another'a:) Size daha önce bahsettiğim Anime-İnceleme blogundan bu animenin yorumunu okumak için tıklayınız.

Resim:http://25.media.tumblr.com/tumblr_lzofjlULkD1ronqv2o1_500.gif

2 yorum:

  1. Hiç anime izlemedim ama paylaşımlarından büyük bir merak uyandırdın bende de:)
    Gerçi madem bahsettiğin gibi gerilim ve vahşet yüklü bu seriyi es geçeyim:)
    Paylaşımın için teşekkürler Erencim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyancım, bu seriyi pek beğeneceğini sanmıyorum evet ama eğer rastlarsan Sihirli Kedi (The Cat Returns) diye uzun metrajlı bir anime var, kedi krallığında geçen bu anime tam sana göre, ben çok beğenmiştim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...