7 Ocak 2013 Pazartesi

Mystery Case Files- Shadow Lake

Gizli nesne bulma oyunlarını çok seviyorum, ancak oyunlar çok vakit aldığı için son yıllarda, sadece hayranı olduğum Mystery Case Files serisi oyunlarını oynar oldum. MCF yıllar ilçinde inanılmaz gelişme gösteren bir seri oldu, benim serideki en favori oyunum Dire Grove, belki de karlı bir atmosferde geçti için olabilir. Shadow Lake’den bir önce oynadığım oyun Escape From Ravenhearst idi ve bu oyun hakkında da yazmıştım, bakınız. Ancak Escape From Ravenhearst beni hayal kırıklığına uğratmıştı, hem diğer oyunlardan daha kısaydı hem de bu oyunda denemiş oldukları farklı tarz pek hoşuma gitmemişti. Ancak Shadow Lake’i beğendim, klasik bir MCF oyunu olmuş, türün sevenlerinin bu oyunu çok severek oynayacaklarına eminim. Bu bölümde kasabadaki beklenmedik ölümleri araştırıyoruz ve laneti ortadan kaldırıyoruz.

Oyunu bitirdikten sonra ekstralar kısmına baktım, bu sefer Shadow Lake’in nasıl hazırlandığı ile ilgili bir bölüm de vardı. Bu bilgilendirici videoyu izledikten sonra hayranlığım bir kat daha arttı, oyunun hazırlanması bir yıla yakın sürüyormuş ve oyunu hazırlayan ekip oldukça kalabalık ve tabi ki profesyonel, oyunla ilgili her bölümden sorumlu biri var ve çok titiz çalışıyorlar, hatta oyunda kısa kısa sahneleri olan oyuncular bile profesyonel oyuncular.



Şimdilik MCF serisindeki oyun sıralaması şöyle;
1. Huntsville
2. Prime Suspects
3. Ravenhearst
4. Madame Fate
5. Return to Ravenhearst
6. Dire Grove
7. 13th Skull
8. Escape from Ravenhearst
9. Shadow Lake

Million Heir, Agent X ve The Malgrave Incident isimli oyunlar ise başka bir seriden sayılıyor. Yukarda sıralanmış oyunların hepsi kendisinden bir önceki oyuna ilave edilmiş yeni özellikler içeriyor. Ben 2011 Temmuz’da çıkmış olan The Malgrave Incident’i oynamamış olduğumu fark ettim. Bu arada MCF dört tane de kitap çıkartmış, benim umudum bu kitapların, oyunlardaki ipucu defteri gibi “janjanlı” olmasıydı, ama amazon.com’dan baktığım kadarıyla değil maalesef. Serinin bir sonraki oyununu sabırsızlıkla bekliyorum, keyifli oyunlar! 

Resim 1:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmEPfqsBS6aYLoGILVuQVZpnM7Wia6xs08VqY5t_7RxLnPhzZMU0g0Q5ptyb7W6mgsE7Uhw2dLXM_s0RIbBS6XyE7KJk4LFfy0RU4IS0HC6fqE30htytlzRY2YA_97ai-_7qcFsC7t7HqK/s1600/Shadow+Lake.jpg
Resim 2:http://thecinnamonhollow.com/wp-content/uploads/2012/11/MysteryCaseFiles_ShadowLake_CE-2012-11-02-14-59-42-98-0040024-1024x640.jpg

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...