22 Mart 2014 Cumartesi

3 Soru Mimi

Son günlerde hep Deeptone'dan gidiyoruz:) Sevgili blogger arkadaşım Deeptone beni mimlemiş, teşekkür ederim,ben 3 soru mimini seçtim, işte sorular ve cevaplarım;

1. Neden "Okuma Günlüğüm"?
Blogumun ismi Alberto Manguel'in kitabından geliyor. Kendisinin "okuma günlüğüm" isimli kitabını okuduktan sonra ben de kendi okuduklarımı yazacağım bir blog açmaya karar vermiştim.

2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Böyle sorunca aklıma gelmiyor:)) Ama insan hayattaki güzelliklerin farkına varıp mutlu olmaya çalışmalı:)

3.Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir? (hangisi yalan, okuyan buluyor)
a)Kedileri çok seviyorum.
b)Çöp adam bile çizemem.
c)Japon kültürüne ilgim var.
d)Anime izlemeyi seviyorum.

Doğrusu bloğumda kendimle ilgili pek yazmadığım için 3 doğru 1 yanlış kısmı pek olmadı ama, eh napalım:))


6 yorum:

  1. Demek ki çöp adam çizebiliyorsun =)

    3 ve 4 ilintili birbiriyle. Yanda da birçok kedi var. Ajan gibi hissettim kendimi, ne yapacaksam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler:) hani mantik bilmeceleri olur ya, onlar gibi oldu:)

      Sil
  2. Kedileri sevmek lazım zaten :)

    YanıtlaSil
  3. bence çöp adam olmalı. kolaj yapıyorsun ama. ama diğer şıklar sana uymadı bence. felsefen komikmiş. blog adın da ne güzel ortaya çıkmış :) ya ben senin yazılarını da konularını da tarzını da yorumlarını da her bişeyini seviyorum valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler:) ayrıca bu yorumun beni çook mutlu etti, teşekkür ederiiim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...