13 Mart 2014 Perşembe

Çinilerim

Biliyorsunuz iki sene önce İsmek'in Kitre Bebek kursuna gitmiş, yaptıklarımı da bu postumda paylaşmıştım. Geçen sene ise yine İsmek'in Çini kursuna gittim.

Hem kurs döneminde geçirdiğim zaman, hem de ortaya çıkardıklarım açısından beni çok mutlu eden bir uğraş oldu. Hocamız Hayriye Özcan hanım sayesinde adeta yeni bir dünyaya kapı açmış olduk. Çini çok çalışma gerektiriyor ama uğraşması da aynı oranda keyifli. Bu postumda size bazı çalışmalarımı sunmak istiyorum.

En başta gördüğünüz en son ve beni en çok uğraştıran çalışmam. 10x10 cm'lik 40 adet karodan oluşan 70x70 cm ölçülerinde bir çalışma, ara ara çalışarak 4- 5 ayda tamamladım.

Yukarıda ilk tabak ve küçük karo çalışmalarımı görüyorsunuz.

Bu da beni çok zorlayan bir vazo çalışması:)

Bu da Selçuklu Kubatabat karolarından. Çini ile uğraşmak gerçekten çok güzel, bu uğraşıma devam etmeyi çok istiyorum, size de tavsiye ederim..:)

13 yorum:

  1. çok güzeller,ellerine sağlık,
    mutlu umutlu haftasonu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Havva Hanım, ben de size harika bir haftasonu dilerim.:)

      Sil
  2. ne güzelmiş yaaa. bu kadar güzel şeler yapılabiliyo ha. kubatabat he :) duymamıştım. şimdi de resme git o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Tesekkur ederim deep, kubatabat'tan bir kelime oyunu bulursun sen :) resme degil de baska bir seye giderim belki:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ! Aynanın benzerini paşabahçe'den almıştım. Ama sizinki çok daha güzel olmuş. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, Ben de oradan ilham aldim, guzel yorumunuz icin tekrar tesekkurler:)

      Sil
  4. bayıldım! keşke çini kursu olsa da ben de gitsem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Ismek'i tavsiye ederim, sevgiler:)

      Sil
  5. Ellerinize sağlık, şahane eserler, iç açıcı...el emeği ve sabır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, sabir gerektirdigi kadar da zevkli:)

      Sil
  6. Ellerinize sağlık bende uzun zamandır bıraktım uğraşmayı... çok güzel emekler bunlar... Enfes görünüyorlar. devamını beklıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de özledim çiniyle uğraşmayı, gerçekten çok zevkli bir uğraş, yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...