2 Mayıs 2014 Cuma

Kaichou wa meido-sama!

Diğer ismi "Misaki is a maid!" olan bu animemiz 2010 yapımı olup 26 bölümden ve Lala isimli -sanırım- 2 ekstra bölümden oluşuyor. Yine tahmin edebileceğiniz üzere türü romantik ve okul. Bu animeyi daha önce bir kaç bölüm izlemiş ve bırakmıştım ancak yokluktan devamını da yeni izleyip bitirdim. Gelelim konumuza, Misaki okul başkanıdır, aynı zamanda hem derslerinde hem sporda, kısacası her alanda da çok başarılıdır, karakter olarak da kararlı hatta sert bir yapıya sahiptir. Misaki annesi ve kız kardeşi ile yaşamaktadır ve geçimlerini sağlayabilmeleri için Misaki'nin de çalışması gerekmektedir. Misaki, Maid Latte isimli kafede çalışmaktadır, bu kafenin özelliği sadece bayan servis elemanı çalıştırması ve onların da seksi hizmetçi kıyafeti giymeleridir. Okulda başarılarıyla bu kadar öne çıkmış olan Misaki tabi ki orada çalıştığının bilinmesini istemez ve bunu bir sır olarak saklar. Ancak okuldaki en yakın rakibi yakışıklı Usui kafayı Misaki'ye takmıştır ve onu takip eder, böylece onun Maid Latte'de çalıştığını öğrenmiş olur. Usui'nin Misaki'yi takip etmesinin tek sebebi rakip olmaları değildir tabi, bilin bakalım diğer sebep nedir? Evet, aşktır diğer sebep:) Usui ile Misaki arasındaki ilişki rekabet ve didişme arasında gidip gelir daha çok.
Bu seriyi değerlendirecek olursam, çizim ve müzikleriyle çok güzel ancak konu her bölümde adım adım ilerlemiyor, romantizme aslında çok da fazla yer verilmiyor, çünkü Usui romantik animelerdeki bildiğimiz iyi çocuk karakterinden biraz farklı, değişik bir tip, "rahatsız edici", bir bölümde bir erkek öğrenciyi öpüyor mesela, Misaki üzerinde de oldukça baskın, belki de bu sebepten bu anime bana fazla romantik gelmedi. Ama imdb puanı yüksek ve sevilen bir anime, puanı 8,1, yapım olarak da oldukça kaliteli, başta da dediğim gibi çizimler ve müzik benim çok hoşuma gitti. Ancak sonu beni pek tatmin etmedi, yine de izlenebilir.

Resim: http://img690.imageshack.us/img690/1455/kaichouwamaidsamaf.jpg

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...