20 Temmuz 2015 Pazartesi

Tatil Müzikleri Mim'i

Genç blogger arkadaşımız İrem blogu İrem ve Kitaplar'da harika bir mim hazırlamış ve beni de mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ederek bu güzel soruları cevaplıyorum hemen:) Malesef çok müzik dinleyen bir insan değilim, dinlesem de genellikle konsantrasyonumu toplamak veya sakinleşmek için dinliyorum, işte...

1- Haziran ayında en çok dinlediğiniz müzik ?

Ufaklıklarım çok sevdiği için sanırım en çok dinlediğim şarkı Barış Manço'dan Arkadaşım Eşşek oldu, gerçekten çok güzel bir şarkı:)
https://www.youtube.com/watch?v=7jTbMOzRRVQ

2- Rock mı, Jazz mı ?

Kesin bir cevap veremem ama bu aralar daha çok jazz dinliyorum.

3- Kitap okurken en çok hangi tür şarkılar dinlersin ?

Kitap okurken müzik dinleyemiyorum, dikkatim dağılıyor:)

4- Hangi şarkı seni huzura çağırır ?

Biraz hüzünlü ama...
https://www.youtube.com/watch?v=Ugiw9-t70TM

5- Bu yaz ayını hangi şarkıyla anlatırsın ?

Yaz mevsimini sevmiyorum o yüzden yine hüzünlü bir şey gelsin..:)) Gothic Winter:))
https://www.youtube.com/watch?v=bf__T33gLu0

6- Bir sokakta yürürken en çok hangi şarkı tempona arkadaş olur ?
Hızlı yürürüm.. Allors Dance olabilir:))

https://www.youtube.com/watch?v=VHoT4N43jK8

Sevgili İrem'e bu güzel mim için bir kere daha teşekkür ederek mimi cevaplamak isteyen arkadaşlarımı mimliyorum, iyi haftalar:)

Resim:http://www.moonwaveco.com/wp-content/uploads/guitarhorizon.jpeg

11 yorum:

  1. yürüyüş şarkın çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, çok sevdiğim bir şarkı, hemen insanı keyiflendiriyor:)

      Sil
  2. Çoğu kişinin seçtiği şarkıları dinleyemedim, en kısa zamanda topluca ddinleyecek :)) Umarım eğlenceli olmuştur :)) Bır de link olarak belirttiğiniz sevinirim. Mobil olarak girip, sadece yorum attığım için pek zamanım da olmuyor. İyi tatiller dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğlenceli bir mimdi kesinlikle, ben de en kısa zamanda diğer arkadaşların mimlerine de bakıcam yeni şarkılar keşfedelim, çok teşekkürler, iyi tatiller:)

      Sil
  3. Ben size her daim, voyage fm'i önerebilirim. 107.4 dünya müzikleri. Shazam'dan müzikleri bulup sonrasında Spotify'la dinlemek favorim. Ama sürekli trafikteyken tek dinlediğim, bu terapi radyosunun değerini sadece, faydası dokunan anlar... deneyin ne demek istediğim anlayacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Voyage Fm aklımda olsun, tavsiyeniz için teşekkür ederim:) spotify çok popüler gerçekten demedim ama o da denenmeli..:) yorumunuz için teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  4. çok sevimli yazmışsııın buzlu karpuzlu denizli şarkı olsun ya sıcakta yaşamak ne zor yaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...