7 Mayıs 2018 Pazartesi

Biricik Deep Tone'umuza ..:)


Blogger olup, blog dünyası içinde olup da Deep Tone'u tanımayan, bilmeyen yoktur sanırım. Kendisi bir fenomen. Böyle hareketli, değişken bir dünyada fenomen olmanın hiç de kolay olmadığını tahmin edersiniz. Öncelikle muhteşem bir kalbi var, herkese yardım eder, destek olur, insanlar arasında köprüler kurar, güzel işlere önayak olur, ayrıca müthiş eğlenceli, espirilidir, hayal gücü ağzınızı açık bırakır. "Kızçelerim" dediği beş harika kitabın yazarıdır; Sade ve Derin, Derin Mavi, Frambuazlı Hayat ,Yani!  ve Günesürgün. Zaman zaman kendisiyle ilgili soruları cevapladığı mimlere bayılıyorum ben, neler neler öğreniyoruz onunla ilgili, muza, çikolataya, jelibona bayılır mesela. Çok okur, çok izler, muhteşem önerilerde bulunur bize. Blogu Sade ve Derin dipsiz bir hazine gibidir zaten. Canınız mı sıkkın girin Sade ve Derin'e eğlenceli ve komik bir yazı okuyun, keyfiniz yerine gelsin. 

Ayrıca kendisi benim de her zaman ve her konuda en büyük destekçilerimden olmuştur (gerçek hayattaki bir çok arkadaşımdan bile çok daha fazla hem de), blogunda olsun diğer sosyal medyada olsun çok büyük bir kitleye ulaşıyor ve onun desteği gerçekten çok etkili. Ama beni asıl mutlu eden onun duygusal desteği, her yaptığını büyük bir samimiyetle, kalpten gelerek yapıyor ve bu inanılmaz değerli. Yaptığı güzellikleri saymakla bitiremem zaten. Sevgili Deep'ciğim, herşey için kocaman teşekkür ederim, hepsi benim için inanılmaz değerli... 

Onun yokluğu kocaman bir boşluk olurdu hayatımızda, iyi ki varsın Biricik Deep Tone'umuz, seni çok seviyoruz :)

2016 Deep Tone günü yazım ve bu da sevgili Sessiz Kaldım Özlem'ciğimizin yazısı, Özlem herkesin yazısını biraraya toplamış.


32 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın. Deeptone bir tane.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, öyle gerçekten:) sevgiler:)

      Sil
  2. Selam.
    Gerçekten de renkli bir kişilik sanırım Deep. Hele verdiği hazır cevap yorumlara bayılıyorum bende. :)

    YanıtlaSil
  3. Erenim cansın sen 😊❤güzel dost ❤❤😊seviyorum seni 😊❤.. ne güzel yazmışsın öyle yüreğine emeğine sağlık canım benim ❤...deep gönlü yüreği naif insan güzel insan seviyoruz onu ailecek 😊❤sevgiler ❤😊hemen senin yazını da ekliyorum ayrıca çok teşekkür ediyorum 💕canım benim ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim sen de cansın, esas ben çok teşekkür ederim, her zaman bizi destekleyen yüreğini açan Deep'imize sayenizde bir hoşluk yapma fırsatı bulduk, sen de ne kadar emek vermişsin, harikasın, kocaman sevgiler canım <3 <3 <3 :)

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsınız. İyi ki tanımışız onu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aynen sevgili Ebemkuşağı..:)

      Sil
  5. Deep bu kadar güzel anlatılabilirdi herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mii, çok sevindim o zaman, çok teşekkür ederim:)) <3

      Sil
  6. Deeptone kesinlikle inanılmaz bir insan. Blog hayatım boyunca birçok konuda yardım etti, destek oldu. Her türlü soruma, sıkıntıma cevap verdi ve yanımda oldu. Kendisini hem karakter olarak çok seviyorum hem de yaptığı işlere hayranlıkla bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Eda Hanım, çok doğru, blog dünyasının eşsiz kahramanı o:)

      Sil
  7. Gittikçe daha da merak ettim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatılmaz yaşanır Ecehan Hanım...:)))

      Sil
  8. Yazın çok güzel olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Deep'i ne kadar güzel anlatmışsın her kelimesine katılıyorum..iyi ki varsın deepcim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize, çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  10. Günesürgün de geldi son olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim uyarınıza, düzelttim hemen:)

      Sil
  11. Deep olsun çamurdan olsun :) candır o :D

    YanıtlaSil
  12. amaniiiin o sondaki kalpli şey ne güzel yaaa :) çikolata gibi gördüm ben onuuu :) en diip sevgilerimle hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet her kalbin içinde Deep var yaa, hepimizin kalpleri onlar :)))

      Sil
  13. kaydettim ben onuuu, bloga, siteye, instaya felan koyarım artık, çoook sevdiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ciddi misin? Çok sevindiiim :)) <3 <3 <3

      Sil
  14. Deeptone un farkli bir yeri var kalbimizde 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...