4 Mayıs 2018 Cuma

Süperpoze - David Walton

Blogunu severek takip ettiğim sevgili arkadaşım Gül Hanım'ın şu yazısında görüp merak etmiştim Süperpoze'yi. Gül Hanım yazısında çok güzel ve detaylı bir inceleme yapmış.

April Yayınları'ndan Ekim 2016'da çıkan kitap 318 sayfa. Çevirisini Kıvanç Güney yapmış. Adından tahmin edileceği gibi kitabın konusu kuantum fiziği üzerine kurulmuş. Kahramanımız Jacob Kelley orta yaşların başında evli, mutlu, çocuklu bir öğretmendir, bir süre önce çeşitli gerekçelerle üniversitede devam ettiği bilimsel çalışmalarını bırakıp bu sakin hayatı seçmiştir. Bir gece üniversite çalışmalarından arkadaşı Brian büyük bir panikle ansızın kapısını çalar, ondan yardım istemektedir, ancak gece iyi bitmez. Ve Jacob inanılmaz bir maceraya sürüklenir...

Kuantum fiziği çok ilginç ve derin bir konu, ilgimi de çekiyor ama nedense kitabın içine giremedim, kaçırdığım yerler mi oldu bilmiyorum ama olayların nedenini anlayamadığım için konu havada kaldı, aslında yazarın yazım tarzı fena değildi, tarz olarak kolay okunuyor ama içerik beni sarmadı. Yine de okunabilir, bildiğim kadarıyla roman şu ara indirimde. Keyifli okumalar dilerim...

8 yorum:

  1. Kuantum fiziği eşimin ilgi alanı. Ona tavsiye edeyim. Teşekkürler... Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bu konuda okuduğum ilk roman oldu, umarım eşiniz de beğenir, keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  2. Eren Hanım, başlangıcı bana karışık gelmişti diye hatırlıyorum, haklısınız konuya girmeyi zorlaştırıyor. Bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Gül Hanım, ilginç bir kitaptı gerçekten, sevgiler:)

      Sil
  3. hımmm kuantum dışında konu bana ilginç geldi yanii :)

    YanıtlaSil
  4. Konsantre olup okunmasi gereken bir kitap. Kis aylarina uyar 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru dediniz Derya Hanım kış aylarına uygun bir kitap:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...