11 Eylül 2018 Salı

Sis - Stephen King

Merhaba sevgili arkadaşlar, öncelikle sevgili blogger arkadaşlarım sizi istediğim kadar sık ziyaret edip yorum yapamıyorum, maalesef son dönemde hayatın koşturmacasına iyice kapılmış durumdayım, ne olur kusura bakmayın, buna rağmen bloguma gelip bana yorumlar yaptığınız için çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız ve sizi çok seviyorum :)

Biliyorsunuz büyük bir Stephen King hayranıyım. Altın Kitaplar yazarın eski eserlerini tekrar basıyor, hatta bu kitapta olduğu gibi bazen karma olarak hikayelerini de yeniden yayınlıyor. Bu kitap Ağustos 2017'de çıkmış. Not kısmında belirtildiğine göre farklı kaynaklardan hikayeler de Sis'in önceki baskılarında yer alan hikayelere eklenmiş. 

                           ( Bu kitabın kapağına bayılıyorum....)

Yanlış hatırlamıyorsam daha önce Hayaletin Garip Huyları isimli kitapta -ki bence yazarın en iyi hikayelerini içeriyordu- yer alan bazı hikayelere de rastladım. 

638 sayfalık kitapta Sis (kısa roman demek daha doğru olur buna), Nona, Raft, Yaşama Hırsı, Maymun gibi başlıca hikayelerin yanı sıra Kum Dünyası, Burada Kaplan Var, Azrail'in Görüntüsü, Sabah Dağıtımı ve daha başkaları ile toplamda 22 hikaye var. Ve sonda tabi ki yazarın hikayelerle ilgili notları bulunuyor.

Nedense bu hikaye derlemesini pek sevmedim, öykülerin bir kısmı zaten birer klasik (Sis, Raft, Nona gibi..) diğer kısmıysa ikinci kere okumayı arzulamayacağınız kadar sıradan. Eğer Stephen King'in yayınlanmış bütün eserlerini toplama niyetindeyseniz buyrun...:)


20 yorum:

  1. Okuyabilirim değil okuyacağım demeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir Stephen King hayranıyla daha karşı karşıyayız sanırım, ne güzel:)

      Sil
  2. Okumaya korkuyorum bu adamı:)))ama ençok sıradan hikayelerinin olmasına şaşırdım, demek bu kadar ünlü yazarlar bile arada kötü şeyler yazıyormuş. Blog ziyaretleri konusunda rahat ol Eren'ciğim:)kolay gelsin, eline sağlık ve deee sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle anlayışınız için çok teşekkür ederim Müjde Abla, King o kadar popüler ki alışveriş listesi yazsa onu bile basacaklar:)) çok sağ olun yorumunuz için, sevgiler:)

      Sil
  3. king deyince roman yaaaa, öykü kesmeeez :)

    YanıtlaSil
  4. Kara Kule'nin ilk kitabı hâlâ kitaplığımdan bana bakıyor:)) o yüzden bu hiç olmaz herhalde. Nedense S.King okumaya direnç gösteriyorum. Elinize sağlık Eren Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kule serisi farklı bir tarz, sizin seveceğinizi düşünüyorum o seriyi, ben çok sevmiştim, teşekkür ederim yorumunuza Gül Hanım, sevgiler:)

      Sil
  5. Biz de seni seviyoruz Eren :-)

    Ben de bazı günler blogları hiç gezemiyorum. Zaman bulduğumda birikmiş yazıları arka arkaya okuyor ve yorumluyorum. Bunun tadı da bir başka oluyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'ciiiim <3 <3 <3 şu an gözlerimden kalpler çıkıyor :)))
      Haklısın dediğin gibi şöyle rahar rahat, uzun uzun blog yazısı okuyup yorumlamanın tadı da ayrı, çok teşekkür ederim hep yanımda olduğun için, sevgiler:)

      Sil
  6. Merhaba :) kitap aşığı biri olarak bloğunla ve güzel yorumlarınla karşılaştığım için çok mutluyum ! Hele ki gördüğüm ilk yazının Stephen King olması daha çok çekti beni . Stephen King hayranıyım ben de :) eğer okumadıysan Medyum kitabına bayılmıştım bir gözatmanı isterim :) Ben de bloğuma beklerim , sevgiler :)
    https://yildizyagmuruu.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için, ne güzel ortak bir yanımız demek ki:) okudum evet okumadığım bir kaç tane kitabı var Stephen King'in.. hemen geliyorum ziyarete, sevgiler:)

      Sil
  7. Çok seviyorum King.
    Hepsini okuyamasam da evimde beni bekleyen oldukça fazla kitabı var diyebilirim.
    *Bu arada Sis'in dizisi de çekildi. Belki ilgini çeker diye yazmak istedim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kitaplığımdaki King kitaplarını seyretmekten büyük zevk alıyorum:)) hemen bakayım dizisine, merak ettim çok, yorumuna teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  8. king'in eserlerini hiç okumadım ama okumayı isterim..okunacak o kadar çok kitap var ki,herhalde ilk önce bu kitaptan başlamam gerekebilir..✔ kitap içeriği hakkında bilgilendirmeniz güzeldi,elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız Ertuğrul Bey, okunacak o kadar kitap var ki...:) çok teşekkür ederim güzel yorumunuza, ayrıca teşekkür fırsatı bulamadım paylaşımlarınız için de, onun için de tekrar teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Bay King'in külliyatı kitaplığında duruyor. Eski günlerinden uzakta da olsa, iyi işler çıkardığı oluyor. En son oğluyla birlikte yazdığı "Uyuyan Güzeller" ilginç bir şey mesela :) Yine de bir "Kule" serisinin çıkabilmesi zor. "Sis"in filmi de fena değildir. İzlemenizi öneririm. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Süleyman Bey, eskilerin yeri ayrı bende de, içlerinde 3-4 defa okuduklarım var, mesela Christie, Korku Ağı vs vs... Uyuyan Güzeller yazınızı okudum, kitabı da çıkar çıkmaz alıp kitaplığa yerleştirmiştim, yazınızdan sonra merakım arttı:) Kule kesinlikle "kült" denebilir, müthişti..:) Sis serbest bir uyarlama olsa da -eskisi de yenisi de- güzeldi, teşekkür ederim yorumunuza, iyi okumalar:)

      Sil
  10. Stephen King harika bir yazar. Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. Adini bile okuyunca brrr yapsam da severim King i 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...