25 Kasım 2018 Pazar

Kanadı Kırık Melek’in Kanadına Takılanlar


 


 

Rukiye Türeyen, üç aylıkken geçirdiği havale sonucu %99 engelli olmuş, kendisi 37 yaşında , Adapazarı’nda annesi ve kardeşleriyle birlikte yaşıyor, babasını akciğer kanserinden kaybetmiş, annesi de iki beyin ameliyatı geçirmiş. Rukiye Hanım okuma yazmayı kendi çabasıyla öğrenmiş, 2014 yılında da bilgisayarda hikayeler yazmaya başlamış, sadece sol elinin işaret parmağını kullanabiliyormuş ve bu şekilde tam 2 yılda bu kitabı yazmış. Kitabı Egemen Yayınları’ndan çıkmış, ilk baskısı Mart 2018’de çıkmış, ikinci baskı da mayıs ayında yapılmış. Rukiye Hanım’ın en büyük arzusu annesine bir ev almak. Yayınevi de kitabın tüm gelirlerini Rukiye Hanım’a bırakıyor.

 

130 sayfalık kitap 4 hikaye, bir oyun, bir skeç, bir senaryo ve bir mektuptan oluşuyor, hikayelerde hepimizin bir gün engelli olabileceğimiz gerçeği üzerinde durulmuş. Yazarın son derece doğal bir anlatımı var. Kitabın sonunda Rukiye Hanım çok sevdiği Mehmetçik’e çok güzel bir destek mektubu yazmış. En sonda da Rukiye Hanım hakkında çıkan haberlere ve okurlardan gelenlere yer verilmiş.

 

Rukiye Hanım herkesi etkileyecek, ilham olacak biri, %99 engeline rağmen kendisine acıma gibi bir duygusu hiç yok, hayata dört elle sarılmış, kendisiyle barışık, pozitif duygularla dolu, azimli bir insan. Onun böyle güçlü bir kişilikle daha çok şeyler başaracağına inanıyor ve başarılar diliyorum.

 

Kitabı kitapyurdu, d&r gibi satış kanallarından bulmak mümkün.

İnşallah Rukiye Hanım en kısa zamanda annesine istediği gibi bir ev alabilir. Keyifli okumalar.

 

26 yorum:

  1. Çok etkileyici bir tanıtım, elinize sağlık Eren Hanım. Rukiye Hanım'da umarım isteklerine kavuşur. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Gül Hanım, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  2. ayyy bu yazarı duydum nette, kıyamam yaaa, almak okumak lazııım yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. d&r dan bakabilirim teşekkürler yorumlar için

    YanıtlaSil
  4. ben de ayzdım şimdi baaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikasın Deepcim çok sağ ol, sen yazdın mı herşey x10 zaten:) <3

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. evet aynen, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  6. instagramda son dönemlerde sıkça rastlıyorum yazara... benim de bu ay alacaklarıma eklediğim bir kitap. paylaşıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim ilginiz ve güzel yorumunuz için:)

      Sil
  7. Listeme ekledim kitabı, hatta birkaç tanıdığıma hediye etmek amacıyla 3 adet sipariş edeceğim. Bu arada Deeptone duyurdu sağolsun, oradan geliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersiniz, çok sağ olun, hoş geldiniz, Deep canımız:))

      Sil
  8. Dilerim destekler artar ve satisi bol olur 😊

    YanıtlaSil
  9. Ben de alıp okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harikasınız, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  10. Kitabın satışları takip ettiğim kadarıyla çok iyi gidiyor. Umarım yazar hedefine ulaşır.

    YanıtlaSil
  11. Günaydın canım 😙
    Gerçekten de büyük bir başarı kendisinin ki....ve destek olmak lazım. Teşekkürler tanıtım için.
    İyi haftalar Eren'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Gülşah'cım inşallah dilekleri gerçek olur, harika bir azim hikayesi gerçekten, ben teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  12. Çok etkilendim. Böyle azim hikayeleri gözlerimi doldurur hep. Güzel dileklerinize ben de katılıyorum. Başarıları bol olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve desteğiniz için, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...