19 Mart 2014 Çarşamba

Sade ve Derin - Deep Tone

Bildiğiniz gibi blog dünyasının sevilen ve üretken ismi Sade ve Derin Deeptone'un bloğundaki derleme yazılarından oluşan kitabı Sade ve Derin, ikinci adam yayınları'ndan geçtiğimiz aylarda piyasaya çıktı. Kitabı ilk çıktığı günlerde almama rağmen yeni bitirdim, çünkü yazılar oldukça dolu, Deep arkadaşımızın kitaptaki yazıları sanat, aşk, insan, yaşam gibi farklı kategorilere ayrılmış, yazılar dediğim gibi oldukça yoğun, her cümlede farklı bir düşünce anlatılmış, adeta bir beyin fırtınası, okuduktan sonra zihninizi meşgul etmeye devam ediyor, işte ben de bu yüzden günde en fazla 1-2 yazı okudum, zihnimde kalan düşüncelerin tadını yavaş yavaş çıkardım. Çoğu zaman düşündüm, zaman zaman gülümsedim. Bu yazılar bize yazarının oldukça entelektüel, gözlemci ve hayatı sorgulayan biri olduğunu gösteriyor, aynı zamanda da çağrışımlara açık olduğunu. Örneğin; "Mekik nasıl karın kaslarımızı güçlendiriyorsa kekik de koku kaslarımızı güçlendiriyor. Mekik çekip kekik tüketirsek hayata karşı tetikte oluyoruz," gibi, ama görüyorsunuz ki bu kelime oyunları laf olsun diye değil anlamı güçlendirmek, okurun dikkatini çekmek için yapılmış. Kısacası bu kitabı beğendim ve okuduğuma mutluyum, sevgili Deeptone severek takip ettiğim bir blog arkadaşın olduğu için değil, gerçekten güzel bir kitap olduğu için, size de tavsiye ederim, keyifli okumalar.

18 yorum:

  1. ama sen de sade ve derin anlatmışsın. peeeek sevdim ki. koyuyim linkini. sonra yine geliriim. zateen. kekik mekik tetik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)

      Sil
    2. hımm bu kitabı alıp okuyim. ya daha görmedim kitabı, hayırlısı :)

      Sil
    3. Sadece yazdim, okumadim diyosun:)) mutlaka oku:))

      Sil
  2. kitap henüz elimde değil, iyce meraklandım:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir anlatım bu, deep güzel ve derin yazar zaten onun hızına yetşmek zor, şansı açık olsun arkadaşımızın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum Natalicim, deep icin olan guzel dileklerine aynen katiliyorum:)

      Sil
  4. benimde elimde ama okumadım henüz , inş yakında :)

    YanıtlaSil
  5. bence güzel yapmış çocuk ama :)
    bi de miriba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'Miriba':) Bence de cok guzel yapmis:)

      Sil
    2. yok ben senden bahsediyodum deeptone un üstüne atmak gibi olmasın ama :D
      sen yazmışsın demek istedim di:ÇD

      Sil
    3. :))tesekkur ederim o zaman:)

      Sil
  6. ya işte hala elime geçmedi şu kitap of :/

    YanıtlaSil
  7. Bana bak benimde deep'imi koydun muydu oraya.. Aramızda kan çıkar kıskançlıktan çatlarım sonra:)) Kontrol edecem:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...