30 Kasım 2015 Pazartesi

Sade - Begüm Başoğlu, Ege Erim

Kaçımız hayatımızda yeni bir düzene ihtiyaç duymuyoruz? Mevsim geçişlerinde giysilerimizi yerleştirirken kriz geçirmiyoruz? Ocak ayında yıl boyu sürdüreceğimize inandığımız egzersiz programımızı şubatta terk etmiyoruz? Neyse, lafı fazla uzatmadan kitabımıza geçeyim. Okuyanus Yayınların'dan bir kaç gün önce çıkan kitabımız Sade 163 sayfa. Hayatınızı nasıl daha sade tutabileceğinizle ilgili olarak Gardırop, Ev, Yemek, Egzersiz, İlişkiler, Para, İş hayatı ve Teknoloji başlıkları altında size yol gösteriyor. İki yazarımız kendi tecrüblerinden ilham alarak harika tüyolar veriyorlar okurlara. Örneğin gardırop bölümüne bayıldım, özellikle bayanların başını ağrıtan konulardan birisi de ağzına kadar dolu gardıroplara rağmen giyecek bir şeyleri olmadığından şikayet etmeleridir. İşte yazarlarımızın çözüm önerileri hem her şekilde şık olmanızı hem de gereksiz alışverişlerin önünü alarak tasarruf etmenizi sağlayacak. Ben kitabı çok çok beğendim. Özellikle son yıllarda hayatın her alanında sade yaşam trendi hakim, buna sadece bir "trend" demek haksızlık olur çünkü dünyadaki karmaşa bizim hayatımıza da yansıyor ve huzur, sakinlik ihtiyacı kaçınılmaz oluyor, işte bu "sade" hayatlara giden yol da bir kaç değişiklikten geçiyor.

Kitaptaki bazı öneriler size fazla gelirse onların yerine uygulayabileceğiniz daha "ılımlı" öneriler de var. Veya 5 dakika gibi bir sürede bile neler yapabileceğiniz anlatılmış. Kısacası alternatifler pek çok, siz yeterki "sade yaşam"ı seçin:)

Kitabın içeriği dışında görünümüne de bayıldım, 130 gr kuşe kağıda basılmış ve içinde çok tatlı ilüstrasyonlar var. Bence tam bir başucu kitabı. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim, ben çok beğendim:)Bu arada yazarların sadeyasamak.com isimli sitelerine de bakmanızı öneririm:)

18 yorum:

  1. Kapağı da ismi gibi sade. :)

    YanıtlaSil
  2. ilgimi çekti. Okunacaklar listeme ekledim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Şule Hanım, beğeneceğinizi ve faydalanacağınızı umarım, sevgiler:)

      Sil
  3. Tamamdır o zaman. :)

    Bu arada yan taraftaki "Mim kullanmıyorum / No thanks" kısmına ba-yıl-dım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli okumlar o zaman:) öyle mii? ilk defa yorum alıyorum bu konuda, sevindim, teşekkür ederim:)

      Sil
  4. teşekkür ederim , gerçekten merak ettim , keşke imkan olsa da hemen okuyuversem:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemcim beğeneceğine inanıyorum, benim her açıdan çok beğendiğim bir kitap oldu, sevgiler:)

      Sil
  5. ayyy tam benliiik okuyum taam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de tam senlik deepcim, oku, yorumlarını merak ediyorum:)

      Sil
  6. şuan "sadem" şarkısını dinliyorum desem :) bu kadar denk gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatınızda sadeleşme dönemine girmişsiniz siz o zaman:))

      Sil
  7. Başucu kitabım oldu. Çok sevdim çooook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim:) teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  8. Merhaba 🙋 Sade yaşam konusunda yazınızda verdiğiniz faydalı bilgiler için teşekkür ederim. 💚 Yaklaşık 2 senedir, sade yaşamı ben de hayatıma uygulamaya ve oluşturduğum bu sade düzeni korumaya çalışıyorum. ‘’SADE’’ kitabıyla ilgili yazmış olduğum blog yazıma https://www.tarz2.com/sadeleserek-ozgurles linkinden ulaşabilirsiniz. 👐 Yazılarınızın devamının gelmesi dileklerimle, keyifli okumalar dilerim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok teşekkür ederim ilginize, ben tarz2'ye hemen üye oldum, harika bir sistem, tanıştırdığınız için teşekkür ederim..:)

      Sil
  9. Sadelik çağın popüler konusu, çünkü birçoğumuz kalabalıklar içinde bazen farkında olarak bazen de olmayarak boğuluyoruz :) Kitabı biliyorum, rahat bir dili vardı, aman aman farklı şeylerden söz ettiğini hatırlamıyorum. Tabii bilinen veya tahmin edilebilen şeyleri derleyip toplaması da değerli :) Siteden haberim yoktu, not aldım, inceleyeceğim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru... dediğiniz gibi derli toplu bir kitap, kendisinden sonra gelen kitaplara da ilham verdi:) çok teşekkür ederim yorumunuza, neşeli sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...