19 Şubat 2013 Salı

Liebster Blog Ödülü


Kitap Sohbetçisi blogunun sahibesi Özlem Hanım beni Liebster Blog Ödülü ile ödüllendirmiş ve aşağıdaki soruları cevaplamamı istemiş, bu güzel ödül ve mim için ona çok teşekkür ediyorum ve bu ilginç soruları cevaplamaya başlıyorum hemen:)

1. En son hangi kitabı okudun?
En son bitirdiğim kitap Isabel Allende'nin "Ruhlar Evi".

2. Yarım bıraktığın kitap oldu mu? Neden?
Eskiden kitapları yarım bırakmamaya çalışırdım ama son zamanlarda kendimi bunun için pek zorlamıyorum:) Yarım bıraktığım 3 kitap, James Joyce'dan Ulysses, Stendhal'dan Parma Manastırı ve Wilkie Colins'den Beyazlı Kadın.

3.Eskiden çok karşı olduğun halde şuan yaptığın veya savunduğun bir davranış/düşünce var mı?
Biraz sabit fikirli olduğumu itiraf edeyim, düşüncelerim kolay kolay değişmiyor, ama insanları daha fazla anlamaya çalışıyorum eskisine göre.

4. İlkokul öğretmeninin adını hatırlıyor musun? Kendisini sever miydin?
Evet, çok severdim hala da görüşemesek de çok severim.

5.Hangi kitabın filminin yapılmasını isterdin?
Bilmem, kitaplar beni filmlerden daha çok etkilediği için özellikle filminin yapılmasını beklediğim bir roman yok.

6.Bir kitap yazacak olsan türü veya konusu ne olurdu?
Bir korku-gerilim romanı olurdu, mesela lanetli bir nesneyle ilgili olabilirdi.

7. Bana keyifle vakit geçirmem için bir film önerir misin?
Coraline, ne zaman keyifsiz olsam izlediğim harika bir animasyon.

8. Bulunduğun yerden memnun musun? Hayatında değiştirmek istediğin veya değiştirmeyi planladığın şeyler var mı?
Genel anlamda memnun olsam da değiştirmek istediğim veya olmasını beklediğim şeyler var:)

9. Başka bir zaman ve başka bir dönemde yaşama şansın olsaydı hangi döneme gitmek ister kim olmak isterdin?
1950'lere gitmek isterdim, sakin ve daha huzurlu bir dönemde sıradan ve huzurlu bir hayat yaşamak isterdim:)

10. Kendi ait olduğun millet ve kültür dışında hangi milleti ve kültürünü seviyorsun veya kendine yakın buluyorsun?
Japon kültürü, saygı ve nezaketin çok önemli olduğu bir kültür.

11. Beğenerek okuduğun, yeni kitaplarını çıkmasını beklediğin, her kitabını aldığın bir yazar var mı?
Orhan Pamuk'un yeni romanlarını merakla bekliyorum.

Cevaplamak isteyen arkadaşlarıma gönderiyorum bu ödülü ve mimi:)

6 yorum:

  1. Kİtapların sinemaya uyarlanması için aynı düşünceye sahibiz. Özellikle de Ruhlar Evinin film versiyonundan sonra bu karara varmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların sinema uyarlamaları beni de genelde hayal kırıklığına uğratıyor:) ama Ruhlar Evi'ni kitabı okumadan izlediğim için beğenmiştim gerçi..:)

      Sil
  2. Cevaplarını zevkle okudum.
    Ve ben de cevapladım:)))
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/02/kitap-agrlkl-bir-mim.html
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Okuyancım, ben de senin cevaplarını zevkle okudum, cevapladığın için de teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  3. Sitenizi Liebster Ödülü Adaylığına ekledik. Sevgiler ❤️
    Adaylık listesi : https://liveterra.wordpress.com/2020/12/25/liebster-awards/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç cevabım için kusura bakmayın, çok naziksiniz çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...