21 Ekim 2017 Cumartesi

Düşündüğün Gibi Değil - Serhat Yabancı

Serhat Yabancı’yı facebook’taki paylaşımlarından biliyordum. Kendisi psikolojinin pek çok konusunda eğitimler almış bir psikoterapist, aynı zamanda çok yönlü bir insan olduğu da anlaşılıyor.

Kitabımız Avrupa Yakası Yayıncılık’tan ilk 2015 yılında çıkmış, benim okuduğum 4. baskısı. 231 sayfalık kitapta yazarın genel olarak kendiyle ve çevresiyle barışık, mutlu bir insan olmaya giden yolda neler yapılması ve neler yapılmaması gerektiği üzerinde durmuş. Çok kolay okunan bir tarzı var kitabın, ayrıca önemli yerler, önemli alıntılar da sayfa aralarında büyük yazılmış.

Kitabı çok beğendim, aslında çoğunlukla hepimizin bildiği şeyler, ama yazar hem örneklerle hem gerekli yerlerde pratik uygulamalarla çok güzel işlemiş konuları. Kısacası tavsiye edeceğim bir kitap. Bu arada yazar iletişim adreslerini de kitapta paylaşmış. Keyifli okumalar dilerim.

10 yorum:

  1. Okumaktan keyif alacağım bir kitap. :)Çok teşekkürler Eren'ciğim, bu arada yazılarının puntosunu bir tık büyütebilir misin? Çok zor okuyorum artık:( sanırım gözlüklerim de yeterli gelmiyor:( şimdilik değiştiremiyorum da....

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kolay okunuyor hem de insanı sıkmadan akıcı bir dil ve örneklerle konular anlatılmış, Müjde Abla kusura bakmayın daha önce de söylemiştiniz ama unuttum:( ilk fırsatta yapmaya çalışacağım, sevgiler :)

      Sil
  2. hepimizin bildiği şeyler olsa bile bir uzmanın ağzından bambaşka şeylere dönüşebiliyor yazılanlar ve bizim düşündüğümüz halini kaybediyor kitabın isminde de gördüğümüz gibi. kaliteli psikolojik kitaplar arıyorum bu da listemde yer alacaktır. paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben Serhat Yabancı'nın paylaşımlarını zaten çok beğeniyordum, kitabını da çok beğendim, umarım sen de seversin, yorumuna teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  3. anam hemen not alalım , yeni yazar , yeni kitap :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay okunuyor ve içinde çok faydalı bilgi ve öneriler var Eylem'cim, umarım sen de seversin:)

      Sil
  4. ismisi komik kitabın. okunurmuş hıhım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) devamı da "açıklayabilirim" şeklinde :)) okunur Deepcim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...