17 Nisan 2018 Salı

Kurtadamın Döngüsü - Stephen King




Bir Stephen King hayranı olarak bu kitabı görüp de okumamazlık edemezdim tabi ki. Kurtadam hikayeleri pek ilgimi çekmiyor açıkçası ama yazar Stephen King olunca işler değişiyor. 2016’da 6:45 Yayınları’ndan çıkan kitap 128 sayfa ve ilüstrasyonlu. Çeviri Nil Alt’a ait. Kitabın sonunda yer alan Sonsöz’den anladığıma göre yazar bu uzun hikayesini 1983’te yazmış. Hikaye ocak ayından başlayıp aralık ayına kadar olan 1 yılda geçiyor. Tarker’s Mill kasabasında bir katil her dolunayda cinayet işlemektedir, kasaba halkı korku içindedir, ama 10 yaşındaki Marty katilin kim olduğunu bilimektedir...
Doğrusu hayal kırıklığına uğradım, hikaye bence oldukça vasattı. Ayrıca kitaptaki baskı hataları ve sayfa numaraları yerine A harfi yazılmuış olması da rahatsız ediciydi... Okumasanız hiç bir şey kaçırmazsınız -Stephen King hayranları dahil...

20 yorum:

  1. Hiç S.King okumayan ben uzak durayım o zaman:) Umarım oğlumun tamamını okuduğu Kara Kule serisinin ilk kitabını okuyabilirim, sonrasına da bakacağım:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kara Kule serisini beğeneceğinize inanıyorum, benim en favori serilerimden biri Gül Hanım, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  2. O zaman kurtlar uzak olsun bizden efem 😊❤sevgiler canım benim ❤😊

    YanıtlaSil
  3. Adını okuyunca bana göre değil sanırım demiştim. Zaten siz de pek beğenmemişsiniz. Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stephen King'e bayılan bana göre bile değil evet:)) ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. Üzüldüm şimdi , bir kitaptan zevk alınmaması beni üzüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Dilek'cim büyük umutlarla başlanan bir kitaptan zevk alınmaması ise çok daha kötü..:)) sevgiler:)

      Sil
  5. Stephen King kitapları çok iyidir aslında. Kötü olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın, ben de ilk defa hayal kırıklığına uğradım..:))

      Sil
  6. O zaman okumayayım, King'i sevip sevmediğim konusunda emin değilken terazi olumsuz yöne dönmesin :))

    YanıtlaSil
  7. sakın okuma o zaman, çok sevgili Stephen King'e bir okur kaybettirmek istemem:))

    YanıtlaSil
  8. Stephen King'le de bir gün tanışırım herhalde :-)

    YanıtlaSil
  9. 6.45 adını duyunca bir heves ettim ama kursağımda kaldı , zaten King 'le aramda stilize aşklar var , belli başlı sevdiklerim ve asla sevemediklerim , buna da bulaşmayıvereyim :D şairiniz geldi haaanııım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.45 aynen Eylem'cim:)) döktürdün yine, kaplerimizin şairi:)) sevgiler:)

      Sil
  10. Bayağıdır King okumuyorum onu hatırlattınız, bu kitap ismi ve konusuyla güzel görünse de yorumunuzdan sonra listemin başında yer almaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok King'e toz kondurmuyoruz yine, sessizce geçip gidiyoruz bu kitabın yanından:)) sevgiler:)

      Sil
  11. hımmm, altıkırkbeş çok iyi yayınevi yaaa, moda caddesinde dükkanları, ama bu kitaba özen göstermemişler demekkisii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biliyorum çok güzel kitabevi aslında ama öyle olmuş, zaten King de iyi yazmamış..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...