30 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeşil Kiraz 2- Gülten Dayıoğlu


Pazar günü Kadıköy'deki sahafları dolaşırken "ne alırsan 3 TL" sepetinde gördüm "Yeşil Kiraz 2"yi. Orta okulda okumuştum ilk kitabı ve çok beğenmiştim, orta okul, lise öğrencilerine hitap ettiğini bildiğim halde almadan edemedim, ilk kitap o kadar gerçekçi ve etkileyiciydi ki bunu da bir karıştırmak istemiştim. Kitapta olumsuz deneyimlerin bizi mücadele etmek ve hayata devam etmekten alıkoyamayacağı, bu olumsuz deneyimleri ancak onlarla yüzleşerek hayatımızdan çıkarabileceğimiz düşüncelerinin verilmesi güzeldi, eminim gençlere faydalı olacaktır. Ama bunun dışında ilk kitaptaki gerçekçilik burda yoktu, öyle olunca da kitap çekiciliğini kaybediyor, hele kitabın son çeyreğinde Kiraz'ın ajan olduğu bölüm kitabın geri kalanından oldukça kopuktu. Yine de gençler için ilginç ve faydalı olacaktır. Resimde kiraz çiçeklerini görüyoruz...
http://amazingdata.com/mediadata5/Image/cherry-blossom_amazingdata_20090715122337.jpg

0 kalem yazmış:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...