24 Ağustos 2012 Cuma

Yeni Bir Mim

Tully'cim beni mimlemiş, çok teşekkür ederim. Sorular ilginç, bakın ne cevaplar verdim:))

* Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıl ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılda ne yaparsınız?
Hep yapmak istediğim şeyleri, sanat kurslarına giderdim, ölmeden önce okumak istediğim kitapları okur, filmleri seyrederdim, dünyayı gezerdim ve ailemle zaman geçirirdim.

* Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?
Fobim çok yok ama böcek,sinek vs. gibi hızlı hareket eden haşerattan korkarım:) Takıntılarımsa çok, örneğin evden çıktıktan sonra "acaba ocağın altını kapatmış mıydım?" diye eve geri döndüğüm çok oluyor. Bundan başka bir sürü ufak tefek şey de var:)



* Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Çok korkunç olurdu, konuyla ilgili "I'm Legend" filminiz izlemenizi tavsiye ederim. Yalnız olunca hiçbir şeyin pek anlamı olmazdı.

* Dünyayı dolaşmak isterseniz hangi ülkeden başlarsınız? Neden?

Japonya, en çok görmek istediğim ülke, huzur veren tapınakları, doğasıyla harika bir yer.


* İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
İlk öptüğüm kurbağa prense dönüşmedi, ama ikincisi dönüştü eşim oldu:))

* En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Bu tür olayları hatırlamamaya çalışıyorum genelde:)

* Asla yanınızdan ayıramadığınız 3 şey?
Hep değişiyor ama genelde cüzdanım, her türlü bilgiyi not ettiğim defterim ve telefonum.

* Hayatınızın kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını istersiniz?
Bir isim aklıma gelmedi ama başarılı ve mutlu bir kadının otobiyografisi:))

* En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve ilk sizi denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrenseydiniz. N'apardınız?
Denek derken??? Arkadaşımın gezegenine giderim gezmeye ama denek olmaya yokum:))


* İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Gizli toplantılara katılmak, araştırmacı gazetecilik yapmak eğlenceli olabilirdi:)

* Kendinizi kötü hissettiğinizde yaptığınız şeyler?
Alışveriş:) Kırtasiye malzemelerimle haşır neşir olmak, eşimle konuşmak, tatlı bir şeyler yemek, sevdiğim -özellikle animasyon- şeyleri seyretmek:)

Mimlediklerim;
Gülşah
Kitap Eylemcisi
Dolunay
Gonca

Resim 2:http://www.wormsandgermsblog.com/uploads/image/Kiss%20a%20Frog.jpg
Resim 3:http://anti-kahraman.blogspot.com/2010/12/arkadas-cevresinin-arastrmac-gazeteci.html

4 yorum:

  1. Bi çırpıda okudum ve keyifle okudum gerçekten. Desene kitap konusunda anlaşmamız gibi huylarımız da yanı:)

    Bu arada görsellere bayldım...

    Ellerine sağlık tekrardan Erencim.

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Tully'cim benim için de cevaplaması keyifliydi, beni mimlediğin için ben teşekkür ederim, evet huylarımız da benziyormuş demek ki:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Uygun bir zamanda yapacağım Eren'cim, teşekkürler.
    Sevgiler, iyi geceler.

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim Gülşah'cım, merakla bekliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...