31 Mayıs 2024 Cuma

Günlük Mucizelerin Küçük Kursu - Anna Solyom

 


Destek Yayınları'ndan Eylül 2023'te çıkan 231 sayfalık kitabımızı Burcu Genç çevirmiş. Yazarımız hakkında  www.1000kitap.com sayfasından aldığımız bilgi şöyle;
Anna Sólyom, Felsefe bölümünden mezun bir yazar ve terapisttir. İspanya'da yaşıyor. Yazar olarak çalışmalarını beden ve zihin sağlığı konusunda uzmanlaşmış bir terapist olarak yaptığı çalışmalarla birleştiriyor. Son romanı Neko Café, yakında İspanya, Almanya, Fransa ve İtalya'da yayınlanacak çağdaş ve evrensel bir eserdir. Karmaşık ve derin karakterlerle hassas bir çalışma. Çalışmaları Hollanda, İspanya, Macaristan veya Portekiz gibi birçok ülkede çevrildi ve yayınlandı.


Hayatın mucizelerle dolu olduğuna inanan bendeniz (bu kelime "köleniz" anlamına geliyormuş ama siz bilmiyormuş gibi yapın:)) isminde "mucize" kelimesi geçen kitaplara bayılıyorum:) Bunu da görür görmez aldım. Üstelik bir de "kurs" ibaresi vardı, günlük mucizeleri hayatımıza sokmayı öğrenecektik demek:))

Kitabımız "Küçük Şeylere Olan Aşk" başlığı altında beş bölüm olup bunlar; kahvaltı, öğlen, akşam, gece ve tatil-özel günler ritüelleri. Aslında bildiğimiz şeyler, bana çok ilginç gelmedi ama okunabilir:)


10 yorum:

  1. Yorumunda son kısma gelene kadar merak etmiştim ama ilginç değilmiş demek ki. :)) Kişisel gelişim kitapları fazla abartılı geliyor bana, şunu yap hayatın değişsin tarzı ifadeler çekmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Duygu'cum zaten keşke her şey o kadar kolay olsa:)) ama işte ufak tefek şeyler, mucize falan demese iyiymiş de..:))

      Sil
  2. bildiklerimizi hatırlatması da okunabilir hale dönüştürüyor:) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Bahar'cım kolay okunan hoş bir kitap, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  3. bu tür kitapları çok okuyunca artık bilgiler yeni gelmeyebiliyor :) nümeroloji ilginç ama bir de kaç kere reankarne oldun konusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Deepcim, numeroloji benim çok ilgimi çekiyor bu arada evet:)

      Sil
  4. pas geçiyorum izninizle :) Ama kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyrun tabi:) bir gol olmadı ne zamandır, hep pas hep pas geçiyoruz:))

      Sil
  5. Kitabın ismi ve kapağı fazlasıyla dikkat çekiyor. Bu tür kitapları severim ama anlatım dili önemli benim için😊 ''Mucize'' kelimesini ben de çok severim ve nerede görürsem göreyim dikkatimi çeker, bayılırım, ben de senin gibiyim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet canım mucizeler yolda geliyor inşallah, ama sanırım bu kitap onlardan biri değil:)) çok teşekkür ederim güzel yorumuna, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...