18 Haziran 2010 Cuma


Akıl ve Tutku'da 115. sayfadayım. Açıkçası şimdilik beni pek sarmadı, Miss. Smith, Mrs.Dashwood vs.. gibi sürekli isimlerin tekrarı, sürekli konuşmalar, üstelik bazı yerlerde kişiler isimleri bazı yerlerdeyse soyadları ile belirtiliyor, bu da biraz karışıklık yaratabiliyor. Bilmiyorum, kitap 400 sayfa belki ilerde açılır. Ama Jane Austen'in Mansfield Park'ı bundan daha çok hoşuma gitmişti sanki. En beğendiğim kitabı ise tabi ki Gurur ve Önyargı. Darcy'nin tavırları hem biraz Uğultulu Tepeler'deki Heatcliff'e hem de Judith McNaught'un romanlarndaki erkeklere benziyordu. Bu arada Jane Austen romanlarının ilüstrasyonlarının olduğu bir sayfa buldum, çok hoş; www.pemberley.com/janeinfo/jabrokil.html
Yukarıdaki resimde Mansfield Park'tan Edmund ve Fanny'i görüyoruz. Bu arada Jane Austen'den Northanger Abby'i de almıştım ama onu daha sonra okuyacağım.

3 yorum:

  1. Yazılarınızı ilgi ile takip ediyorum, kitap yorumlarınız çok güzel tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Eren, kitabı orjinal dilinden mi yoksa Türkçe çevirisinden mi okudun? Çevirisini okuduysan çevirileri maalesef çok kötü. Ben orjinal dilinden okuduğumda daha çok sevmiştim. Northanger Abbey benim de okunacaklar listemde ama bir türlü başlayamıyorum. Bu arada yeni kitaplarınız hayırlı olsun, çok güzel seçimler :) Sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Angelic, Türkçe çevirisini okumuştum, aslında dediğiniz gibi kitapları orijinal dillerinden okumak çok daha güzel oluyor, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...