9 Haziran 2010 Çarşamba


Gece Sesleri bitmek üzere. Ayşe Kulin aile hikayeleri anlatmada çok başarılı bence, o sıcak havayı çok güzel vermiş, kitap da oldukça sürükleyici. Daha sonra Veda'yı da okumak istiyorum, ayın 26'sında dönüyormuş kitap kütüphaneye (bu kelime kitaphane olmalıymış şimdi fark ediyorum:)) Bugün Film Kulübü diye bir kitap aldım, onu da merak ediyorum. Bir baba, oğluyla iletişim kurabilmek için oğlunun tek ilgi duyduğu konu olan filmlerden yararlanmayı düşünür, kitabın alt başlığı "okul yok, iş yok, sorumluluk yok, sadece haftada üç film izlenecek", çok hoş..:) Resmin adresi; http://fireflyforest.net/firefly/2007/01/24/snowy-night-in-tucson-january-21-2007/

4 yorum:

  1. Neredeyse tüm kitaplarını okudum bu yazarın,kim ne derse desin hakikaten güçlü bir yazar,tarihi romanlaştırıp anlatmak çok kolay değil bence,Veda,Nefes Nefese,Umut üçünü de oku derim.Sevdalinka,Köprü,Gizli Anların Yolcusu hepsi güzel.Gece Sesleri ayrı bir güzeldi,içimize baktırıyor biraz.Öyle çok süslü püslü yazmıyor ama bence en basit cümleyle hissiyatını bana iletebilen yazar,en iyi yazar.Ben Rus yazarlar fibi kendini paralayan yazarları sevemiyorum.O tarz sadece 19.yy öncesinde yazmış Rus yazarlara yakışıyor.Öteki türlü yapay duruyor.Hele bu hız çağında,iki sayfa tasvir hiç olmuyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Kulin benim de en sevdiğim yazarlardan, son bir kaç kitabı hariç hemen hemen tüm kitaplarını okudum:) Veda, Nefes Nefese, Umut hepsi çok güzeldi..:) Bence de en güzel şekilde duyguyu yansıtabiliyor Kulin..:)

      Sil
  2. Tabi ben yorum yapana kadar okunmuş hepsi,yazının tarihine hiç dikkat etmemişim,malum gözler artık yakını da görmüyor pek 😊 Aradan geçen neredeyse on yılda hepsi okunmuştur bu kitapların sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Olur mu?:) Evet, aradan geçen zamanda bayağı okudum, teşekkür ederim yorumlarınıza, çok mutlu oldum, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...