19 Temmuz 2017 Çarşamba

Yaşasın Sürpriz! :)


Hatırlarsanız geçenlerde bir fotoğraf etkinliği düzenlemiştik, katılımcılardan biri de sevgili blogger arkadaşım, eski "Değmesin Yağlı Boya" blogunun, şimdi de Gözlerinden Öper blogunun sahibesi sevgili Sevgi'ydi. Yarışmaya Eyvallah kitabının fotoğrafı ile katılmıştı.


Sevgi ile fotoğraf üstüne konuşurken, benim kitabı okumamış olduğumu öğrenince bana göndermek istedi, tabi ki bu beni çok mutlu etti:) Kitap elime cumartesi günü ulaştı ama yalnız gelmemiş, çok zarif bir kutunun içinde bir sürü başka sürprizle gelmiş:)) Sevgi o kadar düşünceli davranmış ki benim bıdıkları bile düşünmüş, içinde çiçek tohumu, duvar süsü, kırtasiye ürünleri de olan müthiş bir paket hazırlamış bana. Sevgi'ye bir kere daha çok teşekkür ederim, Eyvallah'ı da en kısa zamanda okuyacağım inşallah :)



Bu arada şansım devam eidyor. Severek takip ettiğim blogger arkadaşım Şule Hayata Dair Herşey blogunda her ay yorum yapan bir kişiye tam 5 kitabı, üstelik listeden kendi seçtikleri kitapları hediye etmeye devam ediyor.

Bu ayın talihlisi ben oldum, seçtiğim kitaplar;

Elif Şafak - İskender
Nora Roberts - Uğursuz Kolye
Allison Hayes- Evlilik Yemini
Tahsin Yücel - Kendine Doğru Yolculuk
Berna Moran - Edebiyat Kuramları

Şule gerçekten geniş bir yelpazede okuduğu için listesi de son derece zengin gördüğünüz gibi. Kendisine bir kere daha çok teşekkür ederim. Şule'ye yorum yapmayı unutmayın, iyi şanslar:))


24 yorum:

  1. Ne güzel ya...Mutlulukla okuyun :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir insandan güzel bir hediye olmuş.Keyifle okuyun. Diğer kitaplarda çok güzel.Sanırım oldukça şanslısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  3. Ah ne hoş, okuması ekstra keyifli olacak diye düşünüyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, hele de benim gibi sürprizlere bayılan biri için:)) sevgiler:)

      Sil
  4. Kitabın üzerindeki vav harfine bayıldım. Çok güzel kapakmış kitabın içeriğide eminim öyledir. :) İyi okumalar 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir kapak gerçekten, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  5. Bazen kargolar mutluluk taşıyor :)) Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sevgili Kağıt Salıncak:)) çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  6. Hediye çok güzel ama kitabı hiç sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap hakkında hiç fikrim yok Emre, bakalım, umarım severim:))

      Sil
  7. Ne güzel:) güle güle oku kitaplarını canım, Uğursuz Kolye ismi çok meraklandırıyor insanı. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Müjde Abla, kulağa Kemalettin Tuğcu kitabı gibi geliyor:)) sevgiler:)

      Sil
  8. ne hoş bişi. gözlerinden öper pek sevdiğimiz arkadaşlarımızdan zateen. yazarı okumadım ama seviyom sempatim var. diğer kitaplardan, berna moranın kitabı önemli, bu konuda çok iyi bir yazar bu moran, tahsin yücel de çok önemliiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Deep'cim, seveni o kadar çok ki Sevgi'nin:) Evet bence de Berna Moran, Tahsin Yücel çok önemli, teşekkür ederim yorumuna, sevgileer:)

      Sil
  9. Blog dünyasında gerçekten güzel insanlar var. Bana da düşünüp hediye gönderen birkaç arkadaşım oldu. İnsan çok mutlu oluyor.

    Bütün kitaplarını severek, sevkle oku canım. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Şule'cim hayatın güzelliklerinden biri de bu, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, sevgiler :)

      Sil
  10. ayy çok iyi ama ya , hediye candır , hediye kitap daha da candır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Eylem'cim mutluluk veren sürprizler..:))

      Sil
  11. Sevgi Erencim tatildi okul telaşıydı bloguna uğrayıp da özellikle bu yayına yorum yapmamış oluşuma üzüldüm..
    Pazartesi kargo bana da mutluluk getirdi.bloguma uğramaz mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Sevgi'cim, çok teşekkür ederim, beni inanılmaz mutlu ettin, harikasın, sevgiler kocamaan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...