15 Haziran 2018 Cuma

Defter - Nicholas Sparks

Nicholas Sparks'ı neredeyse hepsi birbirinden güzel filmlere dönüştürülmüş aşk romanlarıyla tanıyoruz. Defter de herhalde onun kitaplarından uyarlanmış en güzel filmlerden biri, başrollerinde Rachel McAdams ve Ryan Gosling'in oynadığı 2004 yılına ait filmin imdb puanı 7,9.

Ben kitabın, Remzi Kitabevi'nden çıkan 1996 baskısını okudum. Noah ve Allie ayrı dünyaların insanları olsalar da birbirlerine aşık olurlar. Aşkları ne kadar derin olsa da 17 yaşındaki iki genç  yaz bitince kopmak zorunda kalır. Kopmuş olsalar da aşklarını içlerinde yaşatmışlardır aslında. 10 yıl sonra Allie evlenmek üzereyken Noah'dan bir haber alır ve onu tekrar görmek zorunda olduğunu hisseder. Sonrasında olaylar gelişir...:)

Fena bir roman değildi aslında ama sanırım filmini daha çok beğenmiştim..:) Yine de romantizm sevenler buraya..:))


12 yorum:

  1. Sparks'tan bir roman okumuştum bir zamanlar ama hangisiydi hiç bilemedim şimdi:) İyi Bayramlar Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sparks bir şekilde her romantizmsever okurun karşısına çıkıyor:)) çok teşekkür ederim Gül Hanım sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun:)

      Sil
  2. Ben yazarın Son Şarkı kitabını okumuştum. Onun da filmi var. Hatta yazarın film olmayan kitabı yok denecek kadar az. Son yıllarda Amerikan romantik filmlerini bu yazar besliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazarın tüm filmi olan kitaplarının filmini izledim ama romanlarının bir kaçını okudum Şule'cim, son şarkı güzeldi evet, kesinlikle..:))

      Sil
  3. Filmine de kitabına da göz atacağım.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle filmini tavsiye ederim, umarım beğenirsiniz, sevgiler:)

      Sil
  4. mutlu huzurlu bayramlar olsun inşallah canım benim sevgiler güzel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'ciiim çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni, senin de geçmiş bayramın kutlu olsun, mutluluklar, sevgiler :) <3

      Sil
  5. Okuma listeme ekleyeyim. Eski aşkların canlanması. Sevdiğim konular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir konu gerçekten, keyifli okumalar:)

      Sil
  6. filmi romantiksti ivet kitabı okumadıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi izlediysen kitabı okumasan da olur bence..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...