27 Haziran 2018 Çarşamba

Jale Demirdöğen - Hayal

Yine sevgili blogger arkadaşım, kitap kurdu Deep Tone'un tavsiyesi olan bir kitap. Biliyorsunuz Deep'in okuma yelpazesi çok geniştir, ben de onun kitap zevkini çok beğeniyorum, her tavsiyesi beni çok mutlu etmiş olduğundan, bu kitabı da düşünmeden aldım tabi, 2017'de en çok bu kitabı sevmiş:)

Ben de çok sevdim Hayal'i. Kitabımız Nemesis Kitap'tan 2015 yılında çıkmış, 363 sayfa. Kahramanımız Hayal'in, ünlü yönetmez Ilgaz'ın kollarında film galasına gidişiyle başlar kitap. Sonra da galası yapılmakta olan filmi izlemeye başlarız. Hayal bu filmin galasına gelene kadar öyle yollardan geçmiştir ki... Aslında tam bir Türk filmi tadında roman, zaten Hayal de Türk filmlerine bayılıyor. Issız Adam'vari bir hava aldım romandan. Her sayfasını merakla okutuyor, yazar gerçekten güzel yazmış. Özellikle sonu çok hoşuma gitti. Deep Tone'a teşekkür eder, size de bu romanı tavsiye ederim:)



10 yorum:

  1. Aldım listeme Eren'cim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveceğini düşünüyorum Bahar'cım, ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. Tavsiyeniz için teşekkürler... Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim keyifli okumalar:)

      Sil
  3. Hiç görmemişim bu kitabı, yazar da tanıdık değil sayenizde öğrenmiş oldum Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazarı yeni tanıdım ama güzelmiş, keyifli okumalar Gül Hanım, sevgiler:)

      Sil
  4. Keyifli bir kitap gibi görünüyor :))

    YanıtlaSil
  5. ya ne kurgu ama yaaaa vallası hayretler yaniiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Deepcim, bir film yaparlar artık dedim yani..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...