2 Mayıs 2012 Çarşamba

Çok Yönlü Blogger Ödülü


Sevgili arkadaşım Gonca beni bu ödüle layık görmüş, çok teşekkür ediyorum ve ödülle ilgili ayrıntılara geçiyorum:)
Ödülün kuralları:

1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü.

Dolunay
Yeşil
Tully
Gülşah
Kitap Eylemcisi
Okuyan
ve cevaplamak isteyen herkes:)

2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.

-Kedilere aşığım.
-Melankoliyi severim.
-Resim yapmayı severim ama kendimi çok da yetenekli bulmuyorum:)
-Maillerimi kontrol etme bağımlısıyım:))
-Uyumayı çok severim ama gündüz uyumam neredeyse imkansızdır.
-Yazın güneş koruyucu sürmeden sokağa çıkmam:)
-Tatlıya hayır diyemem:)

4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

Gonca'cım bu güzel mim ve ödül için çok teşekkür ederim:)

14 yorum:

  1. tatlıya hayır diyemeyenler klübüne hoş geldin Eren ;) teşekkürler cevapların için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk:)) Goncacım ben teşekkür ederim beni bu ödüle layık görüp mimlediğin için, sevgiler:)

      Sil
  2. Çok teşekkür ediyorum Erencim. En kısa zamanda cevaplayacağım.
    7 gerçeğin benim de gerçeklerim:))) Bu kadar benzerlik olur:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim okuyancım, aa ciddi misin? ne güzel:)) ben de senin 7 gerçeğini merakla bekliyorum o zaman, sevgiler:)

      Sil
  3. Merhaba. Ben de tatlıya asla hayır demem :) Selamlar..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ahu, bayanların zayıf noktalarından biri galiba bu:)) selamlar..

    YanıtlaSil
  5. Eren'cim çok ama çok teşekkürler...
    Senin yazını okumak keyifliydi ve bende sizler gibi tatlıya hayır diyemeyenlerdenim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım ben de senin cevaplarını keyifle okudum, ben teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler:)

      Sil
  6. Eren harika cevaplar :) melankoliyi bende severim, tatlı vazgeçilmezim, ama en önemlisi güneş koruyucusuz ne sokağa çıkarım nede evde dururum. Sabah kalktığımda yaptığım ilk şey yüzümü yıkadıktan sonra koruyucuyu sürmek. Ah birde maillerimi kontrol etmeyi hep unuturum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım teşekkür ederim, seninle ortak yönlerimiz olduğunu biliyordum:)) sevgiler:)

      Sil
  7. erencim çoook teşekkür ederim.yalnız bu aralar blogger listem uyuyor (bnm gibi:P) o yüzden sürekli aynı kişileri(sen değil tabisi sözüm meclisden dışarı:P) mimlemek onlar için sıkıcı olabilir.yine de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Yeşilciim ne demek, sevgiler:)

      Sil
  8. Senin de çok beğeneceğini tahmin ettiğim bir mim bekliyor seni:))
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/05/kitaplar-uzerine.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyancım senin cevaplarını okudum bile, gerçekten tam bana göre bir mim, unutmayıp mimlediğin için çok teşekkür ederim, en kısa zamanla cevaplayacağım, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...