11 Mayıs 2015 Pazartesi

Toradora!

2008 yapımı bu 25 bölümlük animemizin adını mutlaka duymuşsunuzdur. Romantik ve okul hayatı konulu dizinin imdb puanı 8,3. Konumuz ise şöyle; Ryuuji suçlulara benzeyen görünüşü ile göz korkutucudur, gerçekte ise son derece kibar bir çocuktur. Taiga ise "cep boyutlu kaplan" lakabına sahip minyon ama saldırgan diyebileceğimiz ve yine herkesin gözünü korkutan bir kızdır. Bir gün Taiga'nın Kitamura'ya ilan-ı aşk ettiği kağıt Ryuuji'nin eline geçer ve -oralarını tam anlamadım:)- Ryuuji Taiga'nın emrine amade olur, her türlü işini yapmaya başlar, yalnız yaşayan kız için yemek bile pişirir. Sonra ikili samimi ilişkiler kurarlar ve Taiga Ryuuji ve annesi ile yaşamaya başlar. Ryuuji Taiga'nın arkadaşı Minori'den hoşlanmaktadır. Böylece Ryuuji Taiga'ya Kitamura'nın aşkını kazanmasında, Taiga da Ryuuji'ye Minori'nin aşkını kazanmasında yardım etmeye başlar. Ama sonraları aşkın yönü değişir. Doğrusu çok abartılan bu animeyi ben pek beğenmedim, maalesef bence 8,3'ü hiç hak etmiyor. Yine de siz belki seversiniz, keyifli seyirler:)

Resim: http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/toradora_main.jpg

4 yorum:

  1. ben de "heart of dixie" adlı diziye başladın bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 bölümlük mü? türüne reality-tv denmiş?:)

      Sil
    2. yok yaa taşraya giden kadın doktor. rachel bilson. dördüncü sezondaymış. izliyom keyifle.:)

      Sil
    3. hım ilginç olabilir, iyi seyirler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...