28 Eylül 2015 Pazartesi

Bakınız ne yaptım...

Soldaki resimle pinterestte karşılaştım, çok hoşuma gitti, defter kapağı süslemede kullanabilir diye düşündüm ve hemen denedim:) Gördüğünüz gibi pek bir benzerlik yakalayamadım:)) Tahminimce bunun sebebi işlemenin esas boyutunun benimkinden çok daha büyük olması, sap kısmındaki kum boncukların ne kadar küçük göründüğünden anlayabiliyoruz aslında bunu, yani en azından benim tahminim bu, yoksa o kadar küçük boncuk olduğunu sanmıyorum?. Neyse bir dahaki sefere artık diyelim, yine de bunu düşündüğüm gibi defter kapaklarımda kullanabilirim:)

11 yorum:

  1. çok beceriklisin bence, çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, tüy formu çok hoşuma gidiyor:)

    YanıtlaSil
  3. defter kapağına yapıştırcan mı. :)

    YanıtlaSil
  4. sen game of thrones izliyom dedin ya. nette yutupta komik video var. ingilizce öğretmeni volkan öge :) doğru ingilizce 1-2, ingilizce kelimeler nasıl telaffuz edilir gibi 4-5 videosu var. allam çok komik ya. :) what a koinkidınk (coincidence), you are corcıs (gorgeous), haspaytaylaytay (hospitality), game of tıronıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıı evet gördüm şimdi, motorkaykıl:)) hey corc versene borç, olmaz maykıl motorkaykıl:)) ama çok izleyemiyorum telaffuzum bozulur diye:))

      Sil
  5. Bence seninki daha güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevindirdiniz beni..:)

      Sil
  6. Soldaki makineyle işlenmiş de olabilir. Boncukları sonradan dikilmiştir. Şunun gibi:

    http://www.emblibrary.com/EL/Products.aspx?ProductID=D7839&Catalog=Emblibrary

    Bende de var işleme makinesi. O yüzden öyle tahmin ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok haklısınız, gönderdiğiniz resme bakınca ben de öyle tahmin ettim, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...