16 Mart 2016 Çarşamba

Suki-tte ii na yo - Say "I love you"

Uzun zamandır anime izleme fırsatım olmamıştı. Tabi ki favorim dram, okul ve romantizm türü:) Suki-tte ii na yo, yani '"seni seviyorum" de' isimli animemiz Zexcs stüdyosu, 2012 yapımı ve 13 bölümden oluşuyor. Ben çizimlerini Kimi Ni Todoke'ye benzettim oldukça, ama o Production I. G. isimli bir stüdyodan çıkmış. Neyse efendim, bu animemiz de bir manga uyarlaması. Kısaca konumuza gelirsek, Tachibana Mei küçükken arkadaşlarıyla yaşadığı tatsız bir olaydan dolayı insanlara güvenmemektedir, hiç arkadaşı da yoktur, kendi halinde bir kızdır. Bir gün tesadüfen okulun en popüler çocuklarından Yamato ile karşılaşır, daha doğrusu istemeden Yamato'ya tekme atar. Kızların ilgisine çok alışık olan Yamato Mei'nin bu garip tavrından etkilenir ve onunla arkadaş olmak ister. Bu da kısa sürede aşka döner, Mei ve Yamato çıkmaya başlar. Ancak bu ilişkinin bazı handikapları vardır, Mei hem çok çekingendir hem de insanlara güvenmekte zorluk çeker, Yamato ise bütün kızların gözdesidir, bir de üstüne Yamato bir mankenlik ajansından teklif alınca işler zora girer. Kısacası kötü diyemeyeceğim ama vasatı da aşamayan bir anime. Konu olarak da Kimi Ni Todoke'ye benziyor ama tabi ki Kimi Ni Todoke çok daha güzeldi. Animenin müziklerini beğendiğimi söyleyeyim. İşte böyle, keyifli seyirler:)

Resim:http://cdn.myanimelist.net/images/anime/11/39777l.jpg

4 yorum:

  1. Çizgi roman okumayı çok severim ama anime hiç izlemedim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, 20-15 dakikalık bölümler kafa dağıtmak için ideal, üstelik konu çeşitliliği -(her ne kadar ben hep genelde benzer konularda olanları izlesem de:))- oldukça fazla... sevgiler:)

      Sil
    2. blogdaki soruyu cevapladım! :)

      Sil
    3. Gördüm evet teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...