2 Ekim 2023 Pazartesi

Manifest Et. Dünyanı Değiştir - Gill Thackray


Flipper Yayıncılık'tan Mart 2023'te çıkan kitabımız 126 sayfa, çevirisini Sema Utkueri yapmış. Kitabımızın alt başlığı "hedeflerinizi evrenin simyasıyla uyumlu hale getirin." Manifest etmek aslında niyetlerimizi, dileklerimizi "evrene" ilan etmek, kısaca özetlemek gerekirse dileklerimiz hali hazırda kabul olmuş ve biz arzu ettiğimiz durumdaymışız gibi bir ruh hali yakalamaya çalışıyoruz, çünkü aynı frekansta olan şeyler birbirine çekiliyor. Biz de bu yöntemle, dileğimiz ile aynı frekansa geliyoruz. Ben de bir manifest günlüğü tutuyorum, gelecekte gerçekleşmesini arzu ettiğim şeyleri bir günlüğe yazar gibi, dileklerim gerçekleşmişçesime yazıyorum. Hiçbir şey olmasa bile bu eylem beni mutlu ediyor ve umut veriyor. Manifest konusundaki en önemli şey yazdıklarınızın sizde bir duygu oluşturması, örneğin ünlü olmak istiyorsunuz ve "bugün hayranlarımdan yüzlerce mektup aldım " yazdınız. İşte bunu yazdığınızda aynen hayranlarından günde yüzlerde mektup alan bir ünlü gibi hissetmelisiniz.

Kitapta düş panosu, 3-6-9 tekniği, dolunay ritüeli, kristallerle manifest, tarot gibi yardımcı yöntemlere de yer verilmiş. Kitap minimal bir rehber niteliğinde. Ayrıca sayfaları renkli ve görsel olarak çok güzel bir kitap olduğunu ekleyeyim. Konuya ilgisi olanlara tavsiye ederim, keyifli okumalar:) 

 


16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bir iki saatte dinlersin, ama görsel olarak da çok tatlı bir kitap tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Çok meşhur oldu böyle yöntemler, psikolojik şeyler filan... İçlerinde işe yarar ve gerçeğe tekabül eden şeylerden çok olmayan şeyler olduğuna inanıyorum ben:) Ama okurken insan bir hafiflik veriyorlar:) İşin aslı insan psikolojisini iyi bilmek diye düşünüyorum ben. kendimizin psikoloji kaynaklı tıkanıklıklarını görüp onun üzerinde çalışmak gibi. Olumlu düşünmek gerçekten çok önemli çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Narda'cım, ben çocukluğumdan beri olumlu düşünmenin, olumlu olacağı inancının etkisini düşünmenin etkisini deneyimledim, bu yaşlarımda da benzer şeylerin oldukça etkisini görmekteyim, inanırsan ve hissedersen herşey mümkün diye düşünüyorum, yorumuna çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  3. Bendeniz evren hakkında sadece kütle çekim yasasına inandığımdan pas geçeceğim efendim:) (ama açıklayamadığım şeyler de olmuyor değil)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) valla arasıra öyle mucizevi şeyler, öyle imkansıza yakın tesadüfler yaşıyorum ki... ama manifesti bir deneyin, ne kaybedersiniz ki.. çok istediğiniz bir şeyi düşünüp gerçekleştiğini hayal edin ve gerçekten olmuş gibi hissedin... bence şaşıracaksınız:)

      Sil
  4. Bu tarz kitapları pek okumasam da olumlu düşünmek gerçekten insanı iyi etkiliyor. Olumsuzluk hep olumsuzluğu çekiyor. Paylaşım için teşekkürler Erencim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Duygu'cum, çok teşekkür ederim güzel yorumuna:)

      Sil
  5. hep evrene mesaj gönderiyoruz, bu mesajlar noluyo acaba evrende :)

    YanıtlaSil
  6. Zaten bu tip şeylere pek inanamıyorum birde hayal edip bir şeyler yazma bölümü beni iyice aştı pas diyorum Eren Hanım:) Keyifli okumalar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pas mı diyorsunuz pes mi?:)) vallaa son zamanlarda hep böyle kitaplar denk geldi Gül Hanım, ama ahdettim size "bunu not alıyorum" dedirtecek bir kitapla geleceğim:)) keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  7. severim bu tarz kitapları Erencim:) yöntemleri denedin mi? 3-6-9 tekniğini daha önce bir yerlerden hatırlıyorum sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz 3-6-9'u denemedim Bahar'cım ama merak ediyorum sonucu, Tesla yöntemi deniyor sanırım, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  8. mesaj görüldü hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok komiğime gidiyor o evren şeysi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...