21 Eylül 2023 Perşembe

Kendine Leyla - Yaprak Öz

 

Yaprak Öz çok sevdiğim bir şair ve yazar, kendisinin bundan önce çıkan dört şiir kitabı bulunuyor; 1-2-3 gökyüzü, şiirli müzik kutusu, eski saatin tik takları ve fırtına günlüğü. Daha önce Şiirli Müzik Kutusu’nu okumuş ve çok beğenmiştim.

Oğlak yayınlarından çıkan kitabımız 60 sayfa, ilk şiirin ismi Sonbahar Kitap Kulübü, çok tatlı bir şiir… Şiirlerin çoğunu çok beğendim, şair kelimelerle oynamayı biliyor:) aşağıya sevdiğim şiirlerden birini bırakıyorum, keyifli okumalar:)



10 yorum:

  1. şiirlerini okumadım hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben şiirlerini de çok sevdim, sen de seversin bence:)

      Sil
  2. Bendeniz Yıldız Alatan'a devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kitabı okumadım (utanmış emoji:)), Yıldız Alatan maceraları nihayetlendi mi son kitapta??

      Sil
  3. Ben yine tutturamadım:( Keyifli okumalar Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma durgunluğumu yenmek adına kısa kitaplara yöneldim Gül Hanım, sevgiler:)

      Sil
  4. :) Aaa bakayım ben buna yahu hiç bilmiyorum Yaprak Hanımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romanlarının da hastasıyız:) ama şiirleri de ayrı tatlı.. geç cevabım için kusura bakma, sevgiler:)

      Sil
  5. şiir yazdığını yeni öğrendim, ne güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Bahar'cım çok tatlı şiirleri:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...