21 Kasım 2023 Salı

Efsunlu Cazibe - Yaprak Öz

 


Çok sevgili Yaprak Öz'ün Oğlak Yayınları, Maceraperest Kitaplar serisinden çıkan yeni romanı Efsunlu Cazibe'yi okudum, başından sonuna !!:)

173 sayfalık romanımızın başkahramanı, yazarımız gibi bir korku romanı yazarı Selin Kaya. Ataşehir'deki sakin evinden, yeni romanı şçin biraz ilham bulmak üzere cıvıl cıvıl Yeldeğirmeni'ndeki Lualdi Apartmanı'na taşınıyor. Yazarımızın şansına eşyalı bu evde daha önce son derece etkileyici bir kadın olan Lidya isminde bir ressamm yaşamış. Selin -kültürümüzde daha sık  kullanılan isimleriyle:)- "üç harflileri" konu alan romanına odaklanmaya çalışırken, yeni komşularıyla ilişkilerinde de sınırlarını koruma çabasını sürdürüyor. Bu yeni hayatın en tatlı taraflarından biri de, Kitap Kokusu sahafın yakışıklı sahibi ile yeni bir ilişkiye yelken açmak... Ancak hayat Selin'e bazı kötü sürprizler de hazırlıyor; bir okurun şiddetli tacizleri, evdeki korkutucu olaylar... Hepsi bir yerde kesişiyor...

Diğer romanlarına göre bir tık geride kaldığını düşünüyorum, sadece okurken başkahraman Selin olarak kafamda Yaprak Öz'ün kendisini hayal etmek keyifliydi:) Ayrıca her bölümün ismi bir şarkıdan oluşuyor, Cocteau Twin's How To Bring Blush To The Snow mesela çok sevdiğim bir şarkı oldu. Kitapta bir çok roman ismi de geçiyor... Yazarımız bir sonraki romanı için Yıldız Alatan evrenine geri döndüğünü açıkladı... Merakla bekliyoruz, keyifli okumalar:)


18 yorum:

  1. Yazarı bilmiyordum, kitap ilginç görünüyor. Kapak tasarımı hoşmuş. Teşekkürler Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşünüyorum Duygu'cum, ama başka kitaptan başla, kapağı ben de sevdim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yaprak Öz'ü bana ilk okutan sensin Deepcim:)

      Sil
  3. Bloglarda gördükçe okuyayım diyorum ama bu yazara bir türlü başlayamadım. Ama bu kitabın konusu pek cazip gelmedi ben başka kitaplarına bakayım Eren Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gül Hanım diğer kitapların gerisinde bana göre, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. Yazarımız biraz tekrara mı giriyor ne? Berlinli Apartmanı ve adını hatırlayamadığım kimi romanlarıyla paralellikler taşıyor sanki! Yalnız Yıldız Alatan haberiniz sevindirdi beni. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana da biraz öyle geldi ve yazarımız bu romanı farklı bir amaç için mi yazdı dedirti, çok teşekkür ederim yorumunuza::)

      Sil
  5. romanlarını merak ediyorum:) teşekkürler Erencim:)

    YanıtlaSil
  6. Adını hep duyduğum , nedense bir türlü elimin varmadığı bir yazar. Hangi kitabından başlamalı sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hararetle tavsiye ederim, ilk romanı Berlinli Apartmanı olabilir mesela:)

      Sil
  7. Yaprak Öz senden not aldığım bir yazardı kısmetse okuyacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tavsiye ederim, Berlinli Apartmanı veya Şeytan Disko tavsiyem:)

      Sil
  8. Yazarın yazma serüveni falan deyince bu kitap benlik dedim. Ama sonra korku/gerilim deyince benlik değilmiş dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak Öz gerim gerim geriyor:)) Çok teşekkür ederim yorumunuza, keyifli okumalar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...