22 Ocak 2024 Pazartesi

Özledim…

 


  Çok sevgili okurlarım [:)], değerli arkadaşlarım uzun zamandır en fazla yarısı okunmuş kitap yığınları büyümeye devam ederken, buraya ve sizlere olan özlemim de bu duyguyu en güzel ifade eden Selami Şahin’in o güzel şarkısıyla içimde ses buluyordu. İşte bu özlem, buraya en son yazdığımdan beri hala bir kitap bile bitirememiş olmamın utancına üstün geldi.

Amaaaa… özel hayatımdaki dalgalanmalara rağmen sanatsal faaliyetlerimi sürdürüyorum, İstanbul konulu son resim çalışmam beni çok heyecanlandırıyor, bitince sizlerle de paylaşmak istiyorum…Ve bir de bir roman çalışmam var. Henüz bitmemiş bir projeyi normalde dillendirmem ama o da beni çok heyecanlandırıyor…İşte hayat şimdilik böyle. Siz nasılsınız?:)


16 yorum:

  1. Ben de merak etmiştim paylaşım yapmayınca. Yeni çalışmalarını merakla bekliyoruz Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cum çok teşekkür ederim çok naziksin:) en kısa zamanda ziyaretine gelicem:)

      Sil
  2. Bazen insan okumayabiliyor. Ama olsun o zaman da kendinizi yazın. Bu yazıda olduğu gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buradan uzak kalmak hoşuma gitmedi, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  3. Çalışmalarınızı merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Hoşgeldiniz:) Epeydir sesiniz çıkmayınca merak etmiştim neyse güzel çalışmalarınız varmış, sonuçları merakla bekliyor olacağım. Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Gül Hanım, güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  5. ne güzel haberlerle geldin, kolaylıklar diliyorum:)
    sende özlendin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım çok naziksin çok teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler:)

      Sil
  6. Sana yemin ederim daha geçenlerde bakmıştım, dedim acaba ben mi takipten çıktım bilmeden, bildirim neden gelmiyor diye hahahahah. Hatta bir ara okuma günlüğüm diye arattım listede, aa yok diyorum, sonra kitaplık diye geçtiğini hatırladım. İşte kafalar böyle bu aralar bende de =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki aylık blog tatili oldu:)) acaba konsept mi değiştirsem "yarım bıraktığım kitaplar"?:)) sevgiili buster, yorumuna çok teşekkür ederim:)

      Sil
  7. sanat roman ne güzel haberler, başarılaaar :) özel hayat da durulsun yaa huzurlu ol sen hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim güzel yorumun beni çok mutlu etti, sevgiler:)

      Sil
  8. Resim çalışmanı çok merak ettim😊 Asıl heyecanlandığım roman çalışman, heyecanla bekliyorum ve çok sevindim bu habere inan😊
    Umarım senin için her şey yoluna girer, ve her şey çok iyi olur bir an önce😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook naziksin, bu güzel yorumun, güzel dileklerin için çook teşekkür ederim, mutlu ettin beni:) <3<3<3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...