24 Şubat 2024 Cumartesi

Durum Raporu

 




Madem ki kitap tanıtımı yapamıyorum öyleyse durum raporu yazayım dedim. Yukarıda gördüğünüz arkadaşlar, aralardan sarkan ayraçlardan da anlayacağınız üzere yarım bırakılanlar, toplam 24 adet. Nasıl ulaştım bu sayıya hiç bilmiyorum. Bugün vaktim varken biraz kitapları düzenleyeyim dedim, derken aşağıdaki manzara ile karşılaştım. Kitapyurdu'nun bir banka ile gerçekleştirdiği kampanya aklımı çelince 3-4 tane yeni kitap almıştım. Onlar da birikmişlere eklenince 76 tane birikmiş kitap oldu. Birkaç tane de sağda solda var, 105'i bulur. Eyvah eyvah diyorum. 

İçlerinde okumaya çok da hevesli olmadıklarım da var. Öncelikle şu yarım bıraktıklarımı tamamlasam çok iyi olacak. Bu arada bir kitaba başladım, dörtte birini okudum gibi, iyi gidiyor maşallah..:)

Bir merhaba demek istemiştim, durum böyle. Umarım yakın zamanda okuduğum kitabı da paylaşırım. Görüşmek üzere, sevgiler:)






20 yorum:

  1. 24 tane de hakikaten çokmuş:)) neyse şaka bir yana tek derdiniz yarım kitaplar olsun Eren Hanım, bu da böyle bir dönem demek, geçecektir. Hepimizde genel olarak bir yavaşlama var, bende bir tane doğru düzgün edebi kitap okuyorsam bir iki tanede sudan kitap okuyup dengelemeye çalışıyorum, sudan kitapların bazılarını bloga yazmıyorum bile, yoksa hiç ilerlemeyecek. Size de yeni kitabınızda keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir umut, belki bunu severim diye diye 24ü bulmuşum Gül Hanım'cım:)) güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, şu an 350 sayfalık bir kitabı yarılamış durumdayım, bir kaç güne yazarım, size de keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  2. Bayağı yarım kalmış kitap varmış. Bende fazla yok 3 4 kitabı bıraktım onların da ikisini geri okumam diye düşünüyorum. Canın istediğinde ara ara okursun olmazsa. :) Kitap alırken daha seçici olmak ve beklentimiz uygun mu diye araştırmak gerek sanırım, yoksa bu durum kaçınılmaz oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında içlerinde yavaş yavaş okumak istediğim, ara ara okuduğum kitaplar da var, her güne bir mucize falan gibi:) bir de ruh hali çok önemli, için sıkılırken en sürükleyici kitap bile okunmuyor, bu yüzden umutluyum Duygu'cum, şu ara kendimi iyi hissediyorum çok şükür, sevgiler:)

      Sil
  3. Eyvah Eyvah! :o Ben bir tane bitirebildim, diğeri de ağır aksak. Ne yapalım olduğu kadar, olmadı kader:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hem de akademik dille yazılmış bir kitap bitirmişsiniz bravo:) ben de bir kitabı hem de hızla yarıladım, bakalım bir kaç güne biter sanırım, yorumunuza teşekkür ederim, keyifli okumalar:)

      Sil
  4. okumayı çok istemediklerini ver çevrene kurtul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok aklım kalır, okuduktan sonra vereyim:))

      Sil
  5. bir yerden başlamak en iyisi:) keyifle okunsunlar, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Bahar'cım, çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. peşmelbaa, sever misin?:))

      Sil
    2. komikçiiii :) yememişim baktım sevceğim bişeymiş yerim yaparıms :)

      Sil
    3. Yazın yaparız güzel olur:))

      Sil
  7. Bazen öyle bir döneme denk geliyor ki insan, hiçbir şey yapmak istemiyor. Ben de bu ara kitap okuyamıyorum. Ben de 2-3 tane yarım kalan kitap var, inşallah okuyabilirim😊 Sen iyi ol da kitap okunur, bu dönem de geçecektir😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, kocaman sevgiler:)

      Sil
  8. Yarimları boşver, hayat kısa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarımları boşver, yarınlara bak:)) aynen NardA'cım:)

      Sil
  9. Bende okunmayı bekleyenler son sayıma göre 205 idi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçim rahatladı biraz:)) keyifli okumalar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...