27 Mart 2017 Pazartesi

Hayata Dair Herşey'in Güzelliği :)

Aslında bu yazıyı uzun zamandır yazmak istiyordum ama bir süre şehir dışında olduğumdan bir de üstüne hastalandığımdan araya zaman girdi. Severek takip ettiğim blogger arkadaşım sevgili Şule Uzundere, blogu Hayata Dair Herşey'de harika bir uygulama yapıyor; her ay bloguna yorum yapan kişiler arasından çekilişle belirlenen bir kişiye listesinden istediği 5 kitabı hediye ediyor! Bu gerçekten hayranlık verici; çünkü hem arkadaşımızın ciddi bir emeği var burada hem de verdiği güzel 5 kitapla bizlerin okumasına katkı sağlıyor, üstelik seçimi de bize bırakıyor, listesindeki kitapların hepsi de birbirinden güzel bu arada:) Evet tahmin ettiğiniz gibi geçen ayın talihlisi ben oldum, seçtiğim 5 kitap şunlardı;

Elif Şafak - Bit Palas
Elif Şafak - Baba ve Piç
İpek Ongun - Şu Çılgın Dünyada Duyarlı Davranışlar
Selçuk Erdem - Karikatürler 3
Şevket Rado - Eşref saat


Harika kitaplar gerçekten, Selçuk Erdem'i bitirdim bile, İpek Ongun'u yer yer okudum, diğerlerini de okumak için sabırsızlanıyorum. Sevgili Şule'ye bir kere daha çok teşekkür ederim, size de önümüzdeki çekilişlerde bol şans dilerim, Hayata Dair Herşey'i okumaya ve yorum yapmaya devam:))

23 yorum:

  1. Ne güzel:) güle güle oku Eren'ciğim, ya ben çekilişlere filan- sen ve senin gibi çok iyi tanıdığım arkadaşlarım hariç, söz meclisten dışarı - çekiniyorum, çünkü malum yazılarım akp karşıtı ve sanal dünyada dostum olduğu kadar, düşmanım da var benim. Bilemiyorun ki? Aylar oldu bir tanesi hem de Atatürkçü görünenlerden, aylarca dost bildiklerimden bir tanesi herkesin de okuduğu üzere benim yazılarımı savcılığa şikayet etmekle tehdit etmişti. Yani o yüzden ev adresimi filan her bloggera vermeye çekiniyorum...:( ne olur kimse yanlış anlamasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok haklısınız, ne büyük bir hayalkırıklığı, tabi ki temkinli davranmak gerekir böyle durumlarda, çok üzüldüm, benim haberim yoktu bu olaydan, doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış, çok geçmiş olsun... Yorumunuz için çok teşekkür ederim, sevgiler...:)

      Sil
  2. Fikir çok güzelmiş. Size de keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de keyifli okumalar:)

      Sil
  3. Şansın bol olsun canım.
    Keyifli ve verimli okumalar diliyorum.
    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşim'cim, ben de keyifli ve verimli okumalar dilerim, kocaman sevgiler benden de:)

      Sil
  4. selçuk erdem kitaplarına bayılırıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Deepcim, bir de Yiğit Özgür'ü çok seviyorum, gülmeye çok ihtiyacımız var:)

      Sil
  5. çok güzel kitaplar seçmişsin iyiki de kazanmışsın tebrik ederim keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, evet ben de çok sevindim kazanınca, keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  6. İlk çekilişimi Şule'den kazanmıştım ben de :)) İçlerinden sadece İpek Ongun'u okumuşum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel:) İpek Ongun bir klasik gerçekten, herkesin okuması gereken bir kitapmış, hele ortaokul liseye gidenler için harika:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, darısı başınıza:)) sevgiler:)

      Sil
  8. Bu güzel yazı için teşekkürler Eren. Hepsini iyi günlerde okursun umarım. Şansın bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim tekrar Şule'cim, harika bir sürprizdi, insan beklemeyince daha çok seviniyor sanki:)) sevgiler:)

      Sil
  9. Ne harika bir düşünce özellikle hediyenin kitap olması daha anlamlı. İyi Okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle, üstelik tam 5 kitap:) teşekkür ederim, iyi okumalar, sevgiler:)

      Sil
  10. Şule 10 numara biri ya , :D keyifle oku :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle:) teşekkür ederim Eylem'cim, sevgiler:)

      Sil
  11. Tam bir kitap blogu buldum sonunda, artık buralardayım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumunuza, hoşgeldiniz, çekilişe de bekleriz:)

      Sil
  12. baak duyurdum kiiiii yakışıklıların annnesiii :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...