9 Haziran 2012 Cumartesi

Siz hangi mevsimin insanısınız?


Şans geldi mi üst üste geliyor işte, yine bir çekiliş kazandım. Bu seferki çok farklı, renk analizi çekilişi:) Giyim- kuşam hemen hemen her bayanın ilgi alanıdır, benim de takip ettiğim bir çok moda ve makyaj blogu var. Shopaholic de en beğenerek takip ettiğim bloglardan birisi, kendisi hem kendi giyim kombinlerini paylaşıyor,yeni trendlerden bahsediyor, hem de bir çok markanın yeni sezon lansmanlarına katılıp bizimle paylaşıyor.Tarz olarak çok beğendiğim sıcak bir blog,sahibesi Shopaholic de öyle:) bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim.

Shopaholic geçenler bizlerle Oya Komar ile yaptığı renk analizi randevusunu paylaşmıştı, yüzyüze ve oldukça detaylı olan bu analiz benim çok ilgimi çekmişti, hemen ardından bize sürpriz yapıp 3 kişiye çekilişle renk analizi hediye etti. Talihlilerden biri de bendim:)

Öncelikle buradan Oya Komar'ın sitesine girip testi cevaplıyorsunuz, sitede örnek analizleri de görebilirsiniz, sonra Oya Hanım size analiz sonuçlarınızı ve bu sonuca göre hangi renklerde ve nasıl giyinmeniz gerektiği ile ilgili bir kılavuz gönderiyor. Bu kılavuz gerçekten harika bir rehber çünkü giyiminizden, saçınıza, makyajınıza hatta çorabınızın rengine kadar çok detaylı tüyolar içeriyor. Sizin renginiz olmayan ama sevdiğiniz renkleri nasıl kullanabileceğiniz de bu kılavuzda var.

Testi cevaplar cevaplamaz Oya Hanım çok hızlı bir şekilde sonucumu gönderdi, gerçekten kendisi çok ilgili, maili öyle mekanik bir şekilde göndermiyor, test sonucum hakkında kendisi de kısa yorumunu yazmış, üstelik sorularım olursa yardımcı olacağını da eklemiş:)

Ben test sonucuna göre Sonbahar veya İlkbahar çıktım, Oya Hanım iki grubun renk kartelası ve kılavuzlarını da yollamış, detaylı incelediğimde daha çok Son Bahar kadını çıktığımı gördüm:) Ben de kendimi hep öyle hissederim zaten:) Bir de genellikle kendi renklerimde seçimler yapmış olduğumu da gördüm, mesela ben pembe rengini giyimde de makyajda da pek yakıştıramam, gerçekten de Son Bahar kadınına gitmeyen bir renkmiş.

Renk seçimi gerçekten çok önemli çünkü size gitmeyen bir rengi giydiğinizde yüzünüz soluk, kirlimsi görünüyor, renk kadar rengin kuvveti de önemli üstelik, hatta giysinizin kumaşı bile. Kısacası benim için çok faydalı ve eğlenceli bir deneyim oldu, bu arada Oya Hanım'ın pinterest sayfasına da göz atmanızı tavsiye ederim, her mevsim insanı için harika kombinler var. Yukarıdaki görselleri Oya Hanım'ın pinterest adresinden aldım. Renk analizi bütün bayanların ihtiyaç duyacağı bir şey bence, bundan sonra gardrobumu bilinçli bir şekilde düzenleyeceğim, size de tavsiye ederim.

Sevgili Shopaholic ve Oya Komar Hanım'a tekrar çok teşekkür ederim:)

11 yorum:

  1. yukardaki resimlere göre seçecek olursak ben kesin kışım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap, renkleri bana gitmemesine rağmen kış elbisesine ben de bayıldım, hem renkler, hem model süper:)

      Sil
  2. hımm, nihayetinde bir bayan olarak ilgimi çekmedi desem yalan olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nardacım bir bayanın kayıtsız kalması çok zor:))

      Sil
  3. Kesin bende Sonbahar-Kış'ım Eren :) en sevdiğim iki mevsim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım evet genelde kişinin sevdiği mevsim de bu konuda ip ucu veriyor, ben de sonbaharı çok severim:)

      Sil
  4. Fotoğraflara göre benim mevsimim yok:))) Siyah olsaydı mevsimimi bulacaktım ama:))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyancım ben de siyahı çok severim aslında, giyimde de, ama bana gitmeyen bir renkmiş:) bu arada pinterest adresinde her mevsim için 150ye yakın resim var yani, aralarında siyah ağırlıklı olanlar da vardır kesin:)

      Sil
    2. Siyah bir tek kış grubuna uyan bir renk, eğer sizin doğru renginizse kış grubundasınız demektir ;)

      Renk grupları kişinin sevdiği mevsimden ya da kişisel sevdiği renklerden çok o rengi yüzünüze tuttuğunuzda yüzünüzde renk değişimi yapıp yapmamasına göre belirleniyor.

      Örneğin siyah sizin renginizse hiç makyajınız yokken boynunuza doğru siyah bir kumaş tutun, aynada kendinizi yorgun ve yüzünüzü gölgeli görüyorsanız siyah sizin için doğru renk değildir. Ama hiçbir değişiklik yoksa veya daha canlı bir görünüm elde ediyorsanız sizin renginizdir.

      Kış grubuyla ilgili kısa bir bilgi; renkleri net ve parlak olan gruptur. Siyahı tek giyen grup oldukları gibi, kar beyazını da tek giyebilen grupturlar. Ara renkler yerine her rengin en bilindik hali onlarda en iyi olur. Örneğin kırmızının turuncuya çalan bir tonu değil de net kırmızı, mavinin mora çalanı değil de net mavi ya da net mor gibi.

      Sil
  5. Memnun olmana çok mutlu oldum gerçekten. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Shopaholic ben teşekkür ederim, herşey çok kyeifliydi, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...