15 Haziran 2012 Cuma

Ano Hana


Ano Hana, uzun adıyla Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai , 2011 yılının en iyi dramları arasında ismi geçen bir anime, 11 bölümden oluşuyor. Öncelikle müziklerinin ve çizimlerinin çok iyi olduğunu belirteyim.

Tsuruka, Poppo, Anaru, Yukido, Tan-Jin ve Menma çocukluklarında ayrılmaz bir grupturlar, ancak bir gün Menma’nın ölümü bu grubun dağılmasına sebep olur. Neredeyse 10 yıl sonra, bir gün Menma’nın hayaleti Tan-Jin’e görünür, önceleri bunun gerçek olmadığını düşünen Tan-Jin sonra Menma’nın yarım kalmış bir işi bitirmek için geri döndüğünü anlar. Artık hepsi başka bir tarafa savrulmuş bu arkadaş grubu bir araya gelir ve Menma’nın öbür tarafa geri dönmesini sağlamaya çalışır, ancak sadece bu isteklerinde samimi olduklarında bunu başarabileceklerdir.
Bu duygusal dizi sizi gerçekten etkileyecek, tavsiye ederim.

Anime-İncelemeleri blogundan bu animein yazısını okumak için tıklayınız.
Resim: http://snippettee.wordpress.com/tag/ano-hana/

7 yorum:

  1. Erencim daha önce hiç anime izlemedim ama senin bu yazılarından sonra çok merak etmeye başladım, bi ara indirip izlemem lazım gibi:))

    YanıtlaSil
  2. Tullycim bunu dusundurdugume sevindim, bence de izlemelisin:))

    YanıtlaSil
  3. Tamamdır Eren bu gece izleyebilirim :) adrese de bir bakayım..

    YanıtlaSil
  4. Meraklısı için kaliteli yapımlar...iyi seçim

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım ben böyle kısa serileri seviyorum daha çok, bakalım beğenecek misin?:)

    iamnotleonardo; kesinlikle çok kaliteli bir yapımdı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. bende cok az anime seyrettim paylaştığiniz yazilardan merak ettim cok guzel anlatmişiniz izlemek istiyorum dogrusu
    banada beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  7. ben anime seyretmeyi çok seviyorum, tavsiye ederim:)
    blogunuzu hemen ziyaret ediyorum, ben de her zaman beklerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...