24 Aralık 2012 Pazartesi

Türkiyede Ölmeden Önce Açmanız Gereken Gizemli 78 Kapı- Ata Nirun

Ata Nirun'un Destek Yayınları'ndan çıkmış olan 275 sayfalık bu kitabı 3 bölümden oluşuyor; 1) Gezin ve Görün, 2)Öğrenin ve Uygulayın, 3)Okuyun ve Araştırın. İlk bölümde Yedi Uyurlar Mağarası'ndan Sümela Manastırı'na Türkiye'de bulunan 42 ilginç mekandan bahsediliyor, bu bölüm özellikle büyük bir birikim ve titizlikle hazırlanmış, isimlerini duymuş olsanız bile çoğu mekan hakkında daha önce duymadığınız ilginç bilgiler edinebilirsiniz. İkinci bölümde ise yaratıcı imgeleme sanatı, feng shui, meditasyon gibi 26 farklı konudan bahsedilmiş. Son bölümde de sizi etkileyecek 10 farklı kitap tavsiyesi yer alıyor; bunların içinde Küçük Prens, Sofi'nin Dünyası ve Halil Cibran gibi farklı isimler var. Kitap renkli ve resimli tasarımıyla hem kolay okunuyor hem de ilginizi canlı tutuyor. Konular daha çok kaba taslak bir fikir verecek şekilde işlenmiş, siz bu kitapla ilginizi çeken şeyleri tespit ederek daha sonra bunları kendiniz araştırabilirsiniz. İlginizi çekebilir...


10 yorum:

  1. Güzel bir kitapmış. Paylaştığın için teşekkür ederim canım.
    Güzel bir hafta geçirmen dileğimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Okuyancım, ilginç bir kitaptı, sana da güzel haftalar dilerim, sevgiler:)

      Sil
  2. Bana Allah " gez ya kulum" bi dese, var ya, kitapların,broşürlerin anasını ağlatcam da, ııh, geçen yazdan bu yana kakılı kaldım Eren'ciğim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda'cım belki bu yıl leyleği havada görürsün, öyle derler ya:=) evet sonra bize güzel gezi yazıları yazarsın..:)

      Sil
  3. Kitabı hiç duymamıştım ilgi çekici geldi, mutlaka okumalıyım diye düşünüyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi biraz iddalı olsa da ilginç bir kitap, beğenebilirsiniz:)

      Sil
  4. İlginç güzel bir kitaba benziyor. Tatil planlarından önce okunmalı gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni okurken şaşırtmıştı, tavsiye ederim:)

      Sil
  5. Merhaba kitabı nasıl okuyabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meerhaba, nadirkitap'ta vardı sanıyorum, pdf olarak var mı bilmiyorum, keyifli okumalar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...