6 Temmuz 2016 Çarşamba

Bayramda Ne Yaptım?:)

Merhaba! Herkese iyi bayramlar:) Umarım bayramınız iyi geçiyordur. Ben biraz dinlenme ve okuma fırsatı bulabildiğim için çok mutluyum. Eh biraz da kendime vakit ayırdım. Kitapları, okumayı seven biri kitap ayraçlarını da sever. Uzun zaman önce sizle kendim "süslediğim" bir ayracı paylaşmıştım. Biliyorsunuz yaz ayları düğünlerin, evliliklerin çok olduğu aylar, dolayısıyla benim de elimde bolca davetiye birikmişti, şu son moda olan püsküllülerden hem de:)) Püskül görünce dayanamadım ben de, kestim biçtim, yazıları da biraz dekoratif bantla biraz da çıkartmalarla kapattım.En başta duran ise koton olé fiyat etiketi, alttaki resimde fiyat yazan kısmı (yani arka tarafı) görünüyor. Bu ayraçlarımı çok seviyorum, sizce nasıllar?:)


18 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuşlar.
    Huzurlu, mutlu ve hayırlı bir bayram diliyorum.
    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Okuyan'cım:) ben de sana sevdiklerinle sağlıklı, mutlu, hayırlı bayramlar dilerim, güzel dileklerin için teşekkür ederim, sevgiler kocaman:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş :)
    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, size de iyi bayramlar dilerim, sevgiler:)

      Sil
  3. geri dönusum muhteşem
    degerlendirmek lazım :)
    emeginize saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, genelde atılan davetiyelerden severek kullandığım kitap ayraçları çıktı evet, sevgiler:)

      Sil
  4. Fiyat etiketleri kullanmayan yokmuş demek ki :) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalın kartonlar her tür elişi için uygun oluyor, yorumunuz için teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  5. çok şirinler de nerden aklına geldi yaaa böyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. püskül görünce dayanamıyorum Deepcim, sağ ol:))

      Sil
  6. Çok güzel olmuşlar. :)) Bende ayraçlarımı hep kendim yaparım, zevkli ve iyi bir uğraş. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insanın kendi yaptığı şeyi kullanması çok hoş bir duygu:) teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  7. Bence çok tatlılar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Bende düğün davettiyelerini biriktirdiğimi hatırlıyorum. Şimdi de, evlenmek üzeri olan bir ablam var onun bohça süslerini kullanarak ayraç, paket falan süslüyorum. Yaptığın ayraçlardaki bantlar ve stickerlar çok güzel Notebook kırtasiyeden mi aldın acaba? Bu arada karton kullanarak bende kravat şeklinde deco bantlarla ayraç yapmıştım zamanında. Şimdi birkaç tane daha yapma isteği doğdu içime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanlarda oldukça orijinal davetiyeler yapıyorlar gerçekten:) kitap seven ayraç sevmez mi hiç değil mi ama?:)) ne güzel..:) dekobantları mahallemizdeki kırtasiyden almıştım, markası red apple (www.kirmizielma.com), çıkartmalar yurtdışındaki mektup arkadaşımdan gelmişti, sizin yaptıklarınızı da görmek isteriz o zaman, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...