5 Eylül 2018 Çarşamba

İlk Son Öpücük - Ali Harris



Yine sevgili blogger arkadaşım Deep Tone’un tavsiyesiyle okuduğum bir kitap. Biliyorsunuz aşk romanları seviyorum (akşa inananlar ve aşka inanmayanlar için olanları da:))), ama aradığımı bulmakta zorlanıyorum. İşte İlk Son Öpücük gerçeketn hoş ve doğal bir kitaptı.
Martı Yayınları’ndan 2013’de çıkan kitap 576 sayfa, çevirisini Zeynep Yeşiltuna yapmış. Ali Harris de aslen gazeteciymiş ve pek çok kadın dergisinde editörlük dahil pek çok görevde yer almış.
İngiltere’de Leigh on Sea isimli küçük kasabada yaşan Molly tek arkadaşı hafif çatlak Casey olan, içe dönük, kendi halinde bir genç kızdır, günlerden bir gün tüm kasabanın ölüp bittiği sporcu, zeki Ryan onunla ilgilendiğinde buna bir türlü inanamaz. Ama kader bu ikiliyi bir araya getirmeye kararlıdır. 14 yaşında olmayan bu iş, yıllar sonra Molly, Londra’da bir dergide çalışan genç bir kadın olduğunda ne noktaya varacaktır acaba?
Dolu dizgin bir aşk hikayesi bir noktada drama dönüşüyor ve biz olayları bir geçmişten bir gelecekten okuyoruz, merakımız da sürekli artıyor tabi. Arada da Molly’nin blogu için hazırladığı öpücük yazılarını okuyoruz.
Ben kitabı çok sevdim, kolay okunuyor ve çoğu aşk romanı gibi zorlama değil, keşke sonu dram olmasaydı ama o da işte bir efsane aşk havası veriyor. Aşk romanı arayışında olanlara tavsiye edebilirim, keyifli okuamalar:)

14 yorum:

  1. Aaa sonu mutlu bitmiyor mu? :(
    Başlığı okuyunca filmini izlediğim bir hikaye sandım önce ama o değilmiş. (onun adı da öpücüklüydü ama kız her gün hafızasını kaybediyordu)
    Eline sağlık Eren'ciğim....
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef..ama umut var:) ilk 500 öpücük'tü o film Müjde Abla, çok sevmiştim ben de onu:) ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
    2. Hah evet ilk 500 öpücük....
      umut varsa o da iyi:)
      Sevgiler...:)

      Sil
    3. evet tüm kötü olaylara rağmen kahramanımız mutlu bir hayata adım atıyor, aynen Müjde Abla, sevgiler:)

      Sil
  2. Sevimli ve çerezlik bir kitap sanırım, mola niyetine okunabilir Eren'cim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlı biraz da hüzünlü bir aşk romanı Bahar'cım, kolay okunuyor, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  3. Ben de filmle karıştırdım:)) Elinize sağlık Eren Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim Gül Hanım, o da tatlı bir filmdi, sevgiler:)

      Sil
  4. bu tarz kitapları yazın okumayı seviyorum. hava soğumadan okumam lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız ben de öyle, yazın güzel gidiyor, yorumunuz için teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  5. kitabın kapağı gözüme takıldı,orjinal baskısında farklı şekil ve renkler vardı..buradaki kitabın kapağı "köprüde akşam buluşması"nı andırıyor..çok hoş olmuş..✔ elinize sağlık,çok iyi bir seçim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, benim de çok hoşuma gitti kapak:)

      Sil
  6. eveeeet çok güzeldi bencesi deeee, sonu offf yaaaa hayat işteee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle valla Deepcim, çok tatlı bir kitaptı..:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...