20 Mayıs 2019 Pazartesi

Karamel Kokulu Öykü Okulu - Hanzade Servi



Hanzade Servi’yi çok sevdiğimi önceki yazılarımdan hatırlayabilirsiniz. Harika çocuk ve genç romanları yazmış olan yazar, bu kez yazmayı seven çocuklara güzel bir öykü nasıl yazılır onu anlatıyor. Oldukça sistematik olan kitapta, okurlar karamel kokulu öykü okulunun öğrencisi olup sıraları dolduruyorlar ve yazarın eğlenceli alıştırmaları, örnekleri ile mezuniyete doğru keyifli bir yolculuğa çıkıyorlar:)) Kitabın sonunda diploma bile var:)

Tudem Yayınları’ndan Kasım 2018’de çıkan kitap 204 sayfa, içindeki ilüstrasyonları Mert Tugen yapmış.

Ben kitabı çok sevdim, sadece çocuklara değil aslında yazmayı seven herkese hitap ediyor kitap. Yazmayı seven herkese şiddetle tavsiye ederim. Keyifli okumalar:)


Bkz: https://www.youtube.com/watch?v=fzXOR9tfJmE , bu videoda yazar yeni kitabını anlatıyor:)
İnstagram adresi de: hanzadeservi :)

26 yorum:

  1. Çok kitap yazmayı seven herkese faydalı olacaktır tanıtım için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle Fatih Bey, çok teşekkür ederim yorumunuza..:)

      Sil
  2. İlginç bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Turgay Bey kesinlikle ilginç ve güzeldi:)

      Sil
  3. Tavsiyenize uyup en kısa zamanda okumayı ümit ediyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza, umarım seversiniz:)

      Sil
  4. Bu iyiymiş, ileride yazar olmayı hedefleyen çocuklar için güzel bir kaynak:) Elinize sağlık Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu açıdan çok başarılı bir kitaptı Gül Hanım, teşekkür ederim yourmunuza..:)

      Sil
  5. aa süpermiş kızıma hediye edeyim ben bunu arada roman öykü yazıcam falan diyordu...gelecek planları arasında var sanırım...teşekkürler ...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a o zaman harika eminim kızınız da çok sevcektir.. çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  6. Listeme alayım o zaman. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler..:)

      Sil
  7. yazmayı seven çocuklara öykü yazmayı eğlenceli bir dille anlatmış,büyükler için de ideal.. alıştırmalar,örneklemeler.. ilginç ve güzel bir kitapmış,emeğinize sağlık.. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu açıdan hem çok eğlenceli hem de çok faydalı bir kitaptı Ertuğrul Bey çok teşekkür ederim yorumunuza..:)

      Sil
  8. Şu çocuk kitaplarını, o güzel baskıları ve resimleri için bile almak istiyorum hani.

    Önce ben okurdum sonra yeğenlerime hediye ederdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de çocuk kitaplarını önce kendimi aldığımı itiraf edeyim Narda'cım, aynen:))

      Sil
  9. Karameli de çok severim bu okulda iyi bir öğrenci olabilirdim 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum DErya Hanım, sevgiler:))

      Sil
  10. Kitap yazılarınıza bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Mert'cim, sevgiler:)

      Sil
  11. hımm kirem karamel yerken okumalıııı severim böyle kitaplarısınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, karameli de krem karameli de çok severim:)

      Sil
  12. Yazmayı teşvik eden bu tarz kitaplar son zamanlarda çoğaldı. Birkaç tanesini alıp denemek istiyorum. Belki ortaya güzel eserler çıkarırız kim bilir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule’cim bu yorumunu atlamışım kusura bakma, çok faydalı buldum ben bu kitabı, evet kesinlikle tavsiye ederim, sevgiler:)

      Sil
  13. ay kalp ağrısııı en sevdiklerime girdi bilee, bi de en iyi aşk romanlarına da girdii, zeynonun oğlu okuycam evet ben dee. ikisi de var muydu blogunda yaa unutmuşaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle Deepcim evet:) sonrasındaki Yusufçuk’u da okudum hem de:) şimdi de Handan’ı okumak istiyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...