6 Mayıs 2019 Pazartesi

Üzüm ve Diğer Şeyler - Yaşar M. Taşkale


Bu kitabı tesadüfen Migros'ta buldum ve tabi ki kaçırmadım:) Meğerse çok meşhurmuş Üzüm ve Ryuk:) Yazarımız Yaşar Bey, sevgili kedileri Üzüm (Ryuk'un çok sevdiğim deyişiyle Üzim:)) ve Ryuk'un diyaloglarını yazmış... Kitaba bayıldım, eğer gülmek istiyorsanız ve kedileri seviyorsanız kaçırmayın. Artemis Yayınları'ndan 2016 ocak'ta çıkmış, 375 sayfa.. Aşağıda kitaptan bir kaç sayfa görebilirsiniz...





Ve yazarımız ile kitabı... Bu arada instagramda üzümvediğerşeyler diye bir hesapları da bulunuyor..:)




24 yorum:

  1. Tam bana göre desene Eren'ciğim. :))Kediler de pek tatlı.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Müjde Abla çok şeker ve çok komikler:)) ben teşekkür ederim yorumunuza..:)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Üzim okunmazsa eksik kalır. Bırakmamak lazım. Liste bir tane daha uzadı :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Üzim ve Ryuk çok şekerler:)) çok teşekkür ederim yorumunuza

      Sil
  4. Komedi severim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. ilginç bir kitapmiş 😊 bir bakayım buna 😊 teşekkürler güzel arkadaşım benim Sevgiler canım benim 😊❤🌸 hayırlı ramazanlar ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok komik bir kitap gerçekten Özlem'cim çok teşekkür ederim güzel yorumuna Özlem'cim, hayırlı ramazanlar canım :)

      Sil
  6. Yaa diyaloglara baaaakkkk. Çok tatlıııışşşş. İstiyorum bu kitabıııı. Hemeeeen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen diyaloglar süper gerçekten, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Eski Ramazanlar mim yazımı hazırladım ve sizlerin beğenisine sundum. Okumak için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
  8. Ben de facebook'tan takip ediyorum yıllardır sayfasını :D Kitabı almamıştım çünkü pahalı gelmişti, umarım bizim migrosa da gelir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa facebook'ta da mı varmış bakayım ben de:) evet normal fiyatı pahalıymış..:)

      Sil
  9. sol sayfada diyalog sağ sayfada resim..🙂kitabın içeriği gerçekten çok farklı ve harika gözüküyo..okunması ve anlaması da kolay,elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ertuğrul Bey aynen, ben bayıldım kitaba:)) çok teşekkür ederim yorumunuza..:)

      Sil
  10. Ne güzel. Hayvanlarin dilinden yazilmis kitaplar keyifli oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu tarz kitapları çok seviyorum Derya Hanım teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  11. kendi kedilerini mi yazmış yaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet güle güle okudum çok komikti:))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. kedi seviyorsanız çok hoşunuza gider:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...