8 Temmuz 2019 Pazartesi

Ters Yüz Şatosu – David Henry Wilson


Yabancı Yayınları’ndan Nisan 2018’de çıkan 176 sayfalık kitabımızın çevirisi Burcu Karatepe’ye ait, başarılı bir çeviri, illüstrasyonları Chris Riddle’a ait. Öncelikle kitabı görsel olarak çok beğendim.

Konumuza gelirsek; Alice Harikalar Diyarı’nın bir başka versiyonu gibi. Lorina okul ödevi için Şato’yu bulmak ister, siyah tavşan onu Şato’nun dışında yaşayan “dışarıdakiler”e karşı uyarmıştır, ama Lorina onların yeşil adamlar olduğunu üstelik çok kibar ve zor durumda olduklarını görünce şaşırır. Onlara Şato’dan yardım getireceğine söz verir. Ama Şato çok ilginç biraz da içindeki saçma düzenden dolayı korkutucudur. Burayı hayvanlar yönetmektedir. Daha fazla anlatıp keyfini kaçırmayayım ama güzel bir kitaptı, biraz George Orwell’in Hayvan Çiftliği’ni hatırlatıyordu. Çocuk kitabı formatında olsa da büyüklerin de keyifle okuyabileceği bir kitap…


24 yorum:

  1. Kitabı anlatım dili ve görsel olarak benimsediğiniz satırlarınızdan bizlere yansıdı. Önerinizi dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru:) çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  2. Yaz için uygun bir kıtap sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Sevim Hanım, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  3. Ooo tam benlik, okurum ben bunu, saol Eren'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sen de seversin Bahar'cım, sevgiler:)

      Sil
  4. Böyle macera kitapları çok güzel oluyor, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Selam Eren'cim, kitapların içeriği iyi olsa da kapak tasarımı da önemli ve bu kitabınki de çok çekici. Ara ara böyle kitaplar okumayı seviyorum.
    İyi akşamlar, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Gülşah'cım kesinlikle katılıyorum görsel olarak süper, ben de öyle, ilginç ve keyifliydi, teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  6. Yabancının kağpak tasarımları bır harıka oluyor gerrcekten, emeğine saglık kenara not edıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de aynı fikirdeyim:) yorumun için teşekkür ederim, keyifli okumalar:)

      Sil
  7. Hayvanların yönettiği bir şato ha? İlginçmiş...:)
    Çok teşekkürler tanıtım için Eren'ciğim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Müjde Abla:) ben teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  8. Bana da Alice ve Hayvan Çiftliği'ni anımsatmıştı ama yine de çok sevememiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz soğuk ve yer yer ürkütücü bir hikaye sanırım:) teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  9. Rica ederim, böyle güzel bir bloga yorum yapmayacağım da kime yorum yapacağım.:)

    YanıtlaSil
  10. alice çok sevdiğime göreee bu da hayalli demek kiii :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...