29 Temmuz 2019 Pazartesi

13’üncü Warren ve Her Şeyi Gören Göz - Tania Del Rio, Will Staehle






Redhouse Kids Yayınları’ndan (Sev Yayıncılık) haziran 2017’de çıkmış kitabımız (nasıl daha önce rastlamadım bilmiyorum), 217 sayfa ve çevirisini Oğuzhan Aydın yapmış.


İşte hayalimdeki çocuk kitabı; son derece ilginç bir konu, şaşırtıcı ve gizemli bir hikaye, harika ilüstrasyonlar ve her okuyuşunuzda yeni bir tanesini keşfedebileceğiniz bir sürü ince detay ve kaliteli baskı tabi ki...



Hikaye aslında çizerimize ait (Will Staehle), belki bu yüzden çizimler bu kadar detaylı ve güzel, iç kapaktaki yazıya göre bazı resim detayları Shutterstock’tan alınmış, bu da ilginç bir detay. Metin Tania Del Rio’ya ait (ki kendisi de aynı zamanda bir ilüstratörmüş). Kitabın arka kapağında bile bir sürpriz var. Dediğim gibi, kitap küçük detaylarla dolu, hepsine bayıldım. Her sayfanın başında o sayfadaki resimle ilgili bir başlık var, cadıların geçtiği bölümlerin sayfaları siyah ve sayfa başlığı tersten yazılmış.



Konumuza gelirsek; annesi ve babasını kaybetmiş olan küçük Warren (13.Warren), varisi olduğu döküntü Warren Oteli’nde komilik (ve başka bir sürü iş) yapmaktadır, dayısı ise çılgınlar gibi aşık olduğu Annaconda’sından başka bir şeyi görmez. Annaconda ise sadece sahibine büyük güç kazandıracak Her Şeyi Gören Göz’ün peşindedir ve bu değerli hazine otelde gizlidir. Acaba onu ilk kim bulacak?



Kitaba bayıldım, kitaplığımı bunun gibi kitaplarla doldurmak istityorum, çocukken okumuş olsaydım herhalde gece yatarken kitabı yastığımın altına koyup uyurdum:)) Sizin bunun gibi kitap önerileriniz var mı?:)


20 yorum:

  1. Konusunu çok sevdim, okuyabilirim bunu:) elinize sağlık Eren hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet seveceğinizi tahmin ediyorum Gül Hanım teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  2. ay bak ben şimdi yazını okurken bile bayıldım yaa :) öneri bilemedim vardır da aklıma gelmeduuu :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyiymiş ya, canım çekti resmen :D

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de yatağınızın altına koyup uyumak isteyeceğiniz kadar güzel bir kitapmış. Aşk, gizem, macera. Hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet kesinlikle Fatih Bey çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  5. Bugün instagramda bu kitabı görmüştüm, sanki Neil Patrick Harris'in profilinde rastladım çocuklarına okuyorlardı eski postlarında -ama çok da emin değilim :D-. Konusu çok güzelmiş, ben de severim gibi geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa öyle mi ne tesadüf, konusu güzel evet çok tatlı bir kitap, üstelik %50 indirimdeydi:))

      Sil
  6. son yazımı mutlaka okuuu. şimdi yazdım yaniii :) sende de varduuu :)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettim bayağı, aşık olunan kadının isminin Annaconda olması tüylerimi ürpertti ama....yılan kadın mı nedir brrrr:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Annaconda'lığını gösteriyor zaten Müjde Abla, çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...