1 Temmuz 2019 Pazartesi

Kumdan Salıncak - Hanzade Servi


Biliyorsunuz Hanzade Servi’yi yeni keşfettim sayılır ama tam keşfettim:)) Yazarın hemen hemen bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum. Kumdan Salıncak 2013’de Tudem Yayınları’ndan çıkmış, ben 2017’deki dördüncü basımını okudum. 237 sayfalık kitabımızın başkahramanı 11 yaşındaki Serin, babası ve halası ile şehirde yaşarken, mali zorluklar nedeniyle uzun yıllar önce kendi haline bıraktıkları taşradaki otelleri Salkımsöğüt’ü yeniden işletmeye karar verirler. Serin başta arkadaşlarından ayrılacağı için çok üzülür ama sonra yakışıklı Yaşın ile tanışınca herşey değişir. Ama romanın temelinde bir zamanlar Salkımsöğüt otelinde yaşamış olan sağır kızla ilgili gizem yatıyor.

Ben romanı sevdim ama Hayalet Tozu ve özellikle de Ezo ile Ölü Yazar’ı daha çok sevmiştim, bir de tabi Hortlaklar Geçidi var, o da çok güzeldi...Yine de güzel bir romandı. Gerçi -sürprizbozan olacak ama- ben Serin’in Erdinç’i seçmesini isterdim. Bir de Serin’i pek sevemedim, başta arkadaşı İpek’e davranışları tavırlarını biraz kaba buldum...

Yazarın yeni kitaplarını bekliyorum, keyifli okumalar:)

21 yorum:

  1. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibime aldım. Paylaştığım kitap, belgesel yorumlarım sizinde dikkatinizi çekebilir.

    YanıtlaSil
  2. KUMDAN SALINCAK GÜZEL BİR KİTABA BENZİYOR, TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  3. hımms ivit keşfedeyim ben de bu yazarııııı :) konu güzel. ama serinin de yaşı küçükmüş yanii. aşk için erken değil miğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet, yazar süper:) bana da öyle geldi ama çaktırma Deepcim:))

      Sil
  4. Kitaplarının isimleri ne değişikmiş öyle? Hortlaklar Geçidi hele akıllara ziyan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok tatlı kitap ama öyle demeyin:))

      Sil
  5. Serin, Yaşın..Ne tuhaf isimler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de garibime gitmişti isimler...:)

      Sil
  6. Kitabın adı ne güzel, ayrıca otelin de :)) Bu yazarın isim tercihlerini seviyorum ben galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de çok hoşuma gitti, bir yazında bahsetmiştin sen galiba söğüt ismini sevmenden :)

      Sil
  7. güzelmiş canım konusu kızıma tavsiye edeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım kızınıza da sever, sevgiler:)

      Sil
  8. Gizemli bir romansa tam bana göre. Not aldim teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Derya Hanım sonuna kadar merakla okutuyor:) teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  9. Ismini hiç duymamıştım biraz araştırayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üretken bir yazar Sevim Hanım umarım seversiniz:)

      Sil
  10. her seferinde tamam deyip hemen edinemeyeceğimi bilmenin derin çaresizliği, ne güzel yeni bir kalem keşfetmek, biliyorum ama yapamıyorum. Güzel günler de gelecek inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) al benden de o kadar Eylem'cim, bekliyoruz bakalım:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...